Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:51:40 GMT

در قزوین کمبود انسولین نداریم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۳۰۵

در قزوین کمبود انسولین نداریم

پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت استان قزوین در رابطه با انسولین از سایر استان‌ها به مراتب بهتر است، اظهار کرد: بالغ بر ۴ هزار انسولین قلمی در استان توزیع شده و انسولین لانتوس هم در سطح استان موجود است.

وی افزود: تا به این لحظه کمبودی در انسولین نداریم و یک پارت جدید هم در حال ورود است که در صورت ورود، سریعاً به داروخانه سلامت تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: برای استفاده بهینه از منابع سعی داریم پزشکان برای کسانی که قطعاْ نیاز به انسولین دارند، آن را تجویز کنند.

وی بیان کرد: در کشور هم پارت کامل انسولین وارد شده اما شرکت وارد کننده باید آن را برای توزیع تحویل شرکت توزیع کننده دهد که قطعاً این کار زمان بر خواهد بود.

نامدار در پایان گفت: فعلاً محدودیت کمبودی در حوزه انسولین در استان قزوین نداریم و امیدواریم این روند با ورود انسولین جدید استمرار یابد.

کد خبر 5056305

منبع: مهر

کلیدواژه: پیمان نامدار دانشگاه علوم پزشکی قزوین انسولین ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع کرمانشاه نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی