Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «محمد امامی» و دیگر متهمان بانک سرمایه امروز (دوشنبه ۵ آبان ماه) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی مقام آغاز شد.

بیشتر بخوانید

قاضی مسعودی مقام: به جدل‌ها پاسخ نمی‌دهیم/ شانه خالی کردن وکیل متهم امامی از دفاع قانونی/ نماینده دادستان: امامی سینمای ما را کثیف کرده است

در حال تکمیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرونده محمد امامی پرونده بانک سرمایه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، اکبر نصراللهی اظهار کرد: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای هیئت منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با تشکر از رسانه‌ها در ادای مسئولیت‌های حرفه‌ای، دینی و ملی خود گفت: هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.

وی تصریح کرد: امروز همچنین پرونده روزنامه سازندگی به ریاست قاضی کریمی و با حضور اعضای هیئت منصفه برگزار شد. اعضای هیئت منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول سازندگی را با اکثریت مطلق آرا مجرم و با اکثریت آرا، وی را مستحق تخفیف دانسته‌اند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مهدی عرفاتی و سید افضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی که جداگانه به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم و قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • بررسی پرونده «ایسنا» و «سازندگی» در دادگاه مطبوعات
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • بررسی پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی در دادگاه مطبوعات
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • دادگاه منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دوباره دادگاه منافقین از ۲۸ فروردین