Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین صومی در گفت‌وگوی خبری با بیان آخرین و به‌روزترین آمار مبتلایان، فوتی‌ها و بیماران بستری در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند که بالاترین میزان بستری در ۸ ماه گذشته در یک روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بستری ۱۲۹۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: ۲۶۴ نفر از این تعداد در بخش ویژه بستری‌اند و ۱۲۲ نفر به کمک ونتیلاتور نفس می‌کشند.

صومی از ترخیص ۱۸۵ بیمار بستری شده در بیمارستان با بهبودی کامل خبر داد و افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ فوتی داشتیم و هر روز حداقل ۵۰۰ فرد مبتلا به کرونا شناسایی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شهرستان‌های مراغه، عجب‌شیر، مرند، جلفا، آذرشهر و چاراویماق را جزو شهرستان‌های حاد عنوان کرد و افزود: اعمال محدودیت‌ها در مورد مشاغل دو، سه و چهار دقیقا اعلام نشده است.

صومی گفت:‌ وضعیت تبریز در ابتدا فوق‌حاد بود، اما وضعیت دقیق شهرستان‌ها توسط ستاد ملی کرونا مشخص خواهد شد.

کد خبر 560117 برچسب‌ها كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت این هنرمند به ایرنا گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888998

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • واکنش تند یک پزشک به مسوئلان پس از خودکشی خانم دکتر جوان
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟