Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام مشکل‌گشا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در قالب طرح ملی "آوای ورزش در همسایگی" در مناطق مسکونی و بویژه مجتمع های مسکونی فضاهای باز و مناسب انتخاب می‌شوند و پس از انجام هماهنگی‌ها و دعوت از ساکنان، ۲ مربی برای آموزش، انجام فعالیت‌های ورزشی و تشویق مردم در محل حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس ایستگاه‌های در نظر گرفته شده در فضای باز مجتمع‌های مسکونی کلانشهر اصفهان انتخاب شدند و در گام بعدی این طرح در دیگر شهرستان‌ها تسری می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات ورزش همگانی با بیان اینکه ایروبیک و آمادگی جسمانی اصلی‌ترین رشته‌ها در طرح آوای ورزش در همسایگی در اصفهان است تصریح کرد: اجرای این طرح بگونه‌ای است که هزینه‌ای برای شهروندان نخواهد داشت و از سوی دیگر از تردد در شهر برای حضور در باشگاه جلوگیری می‌کند.

مشکل‌گشا با تاکید بر انجام فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ خاطرنشان کرد: به دلیل اجرای این طرح در فضای باز و با فاصله گذاری اجتماعی خطر شیوع ویروس وجود ندارد.

وی تشویق بانوان بویژه مادران به روی آوری به ورزش را ضروری خواند و افزود: گسترش ورزش در خانواده ها و حضور داوطلبانه در طرح های مرتبط با ارتقای سلامت جسمی و روانی نیازمند فرهنگسازی و مشارکت بیشتر است.

نایب رییس هیات ورزش همگانی اصفهان به افزایش طرح‌های این بخش با بکارگیری فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بر همین مبنا فدراسیون ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی و به منظور تشویق مردم به فعالیت‌های بدنی چالش "وقت ورزش" را نیز آغاز کرده است.

مشکل‌گشا ادامه داد: در قالب این طرح علاقه مندان به ورزش با پخش فیلم‌های یک دقیقه‌ای در فضای مجازی، سه نفر از دوستان یا خانواده خود را برای شرکت در این چالش دعوت و به ترتیب هر یک از مدعوین سه نفر دیگر را برای روی آوری به ورزش تشویق می کنند.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه دوم آبان نخستین مرحله از این چالش به پایان می‌رسد اظهارداشت: در استان اصفهان تاکنون حدود ۲ هزار نفر در این رویداد مجازی ورزشی شرکت کرده‌اند و هر ساعت به تعداد آنان اضافه می‌شود. 

نایب رییس هیات ورزش همگانی اصفهان خاطرنشان کرد: طرح‌های ورزشی مبتنی بر فضای مجازی راهکار مناسبی برای جلوگیری از مشکلات روحی و فیزیکی است و از زاویه‌ای دیگر کاهش شیوع ویروس را به همراه خواهد داشت.

استان اصفهان بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

 سرانه ورزشی در استان اصفهان اکنون به بیش از ۰.۴۶ مترمربع رسیده که در مقایسه با سال آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید در سال ۹۲، حدود ۵۳ درصد رشد داشته است.

هر ساله از ۲۶ مهر ماه  هفته تربیت بدنی و ورزش در کشور آغاز می‌شود که در یک هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در اقصی نقاط کشور به اجرا در می‌آید.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش همگانی فدراسیون ورزش های همگانی اصفهان اخبار کنکور استان اصفهان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد