Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان نیروهای مسلح استان گلستان گفت: مردم انتظار دارند نیروی انتظامی با منکراتی که نظم و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد جدی داشته باشد و ما هم با برهم‌زنندگان امنیت جامعه تعارف نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی در مراسم گرامیداشت هفته ناجا و تجلیل از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت استان گلستان با بیان اینکه "زندگی را باید با نام، یاد و انتظار امام زمان (عج) پیش ببریم" اظهار داشت: تلاش باید ایمان خود را در زمان غیبت امام زمان (عج) مستحکم کنیم و مشغله نباید ما را از توجه به معنویت دور کند زیرا اگر توجه به معنویت نباشد سقوط می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین همه ما وظیفه داریم برای ظهور زمینه‌سازی کنیم.

وی افزود: در هفته ناجا به خدمات، ایثارگری‌ها و رشادت‌های این عزیزان باید بیشتر توجه کرد و همه باید قدردان زحماتی باشیم که بدون چشم‌داشت است. سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان یک مرجع نظارتی و قضایی تاکید بر قدردانی از کارکنان شاخص نیروی انتظامی داشت.

وی با بیان اینکه "دشمنان نقشه‌های پیچیده و حساب شده‌ای دارند" تصریح کرد: احساس امنیت روانی جامعه بسیار مهم است و نباید این اجازه را به صاحبان و اشاعه کنندگان منکرات بدهیم.

بازدید جانشین فرمانده نیروی انتظامی از یگانهای مرزی شهرستان خدا آفرین اشتری: فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی در هر شرایط و مأموریتی کنار هم هستند افزایش ضریب امنیت عمومی گیلان؛ یکی از اولویت‌های 9 گانه نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم است

زارعی ادامه داد: انتظار امنیت به‌حق است و مردم انتظار دارند نیروی انتظامی با منکراتی که نظم و امنیت جامعه را بر هم می‌زنند برخورد جدی داشته باشد و ما هم با بر هم زنندگان امنیت جامعه تعارف نداریم.

وی اضافه کرد: موفقیت نیروی انتظامی در مواجهه با مردم باید تلفیقی از مظهر اقتدار بودن و رحمت و مهربانی باشد، حد و مرز اقتدار باید مشخص باشد و در این زمینه هیچ چیزی بالاتر از پایبند بودن به قانون نیست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سالانه چند هزار نفر از سیاه‌پوستان در آمریکا کشته می‌شوند اما آنها چشم خود را روی این مسائل بسته‌اند و منتظر بهانه‌ای در ایران هستند.

زارعی با تاکید بر اقتدار و سلامت در دستگاه انتظامی خاطرنشان کرد: تخلفات قابل پیش‌بینی و پیشگیری است و تا جایی که امکان دارد از ارتکاب جرایم در نیروهای مسلح جلوگیری می‌کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم 9 نفر از کارکنان شاخص عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی گلستان صبح امروز در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/588/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی نیروهای مسلح امنیت جامعه نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران، اقتدار کشور را در گرو قدرت و عزت نیروهای مسلح دانستند و از سالها مجاهدت دلاورمردان نیروهای نظامی و انتظامی قدردانی کردند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد در آیین تجلیل از مدافعان امنیت و حافظان اقتدار و صلابت کشور گفت: نقش بی بدیل و تعیین کننده سپاه درکنار دیگر نیروهای مسلح در افزایش توان دفاعی و امنیتی، نه تنها موجب امنیت پایدارکشور شده بلکه جمهوری اسلامی را به یک قدرت بازدارنده جهانی تبدیل کرده است.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم روحیه جهادی، آمادگی علمی و عملی، کمک به محرومان و حوزه تولید در کشور و مقابله با دشمنی ها را از ویژگیهای بارز سپاه پاسداران دانست.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد،و سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد هم در این مراسم اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را مایه امیدواری دوستان و یأس و ترس دشمنان نظام اسلامی عنوان کردند.

بنایی رئیس دادگستری، ماموستا تمرنژاد مسئول مرکز اسلامی، حجت الاسلام آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و وطمانی سخنگوی شورای اسلامی شهر و نماینده سازمانهای مردم نهاد مهاباد هم در سخنانی، عملیات وعده صادق را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و امنیت کنونی کشور را مرهون مجاهدتهای سرداران و دلاورمردان نیروهای مسلح دانستند.

روحانیان و علما،خانواده معظم شهدا، سران عشایر منگور، اساتید حوزه و دانشگاه، معتمدان، بازاریان و فعالان اقتصادی، فرهنگی و مدنی هم نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران را عامل عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی عنوان کردند.

در این مراسم از مدافعان امنیت و حافظان صلابت و اقتدار کشور با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • اهتمام بیشتر در اجرای قانون حجاب در محیط‌های عمومی