Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خال گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) ۲۴۰ روز است که در بحرانی بی سابقه در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم. خبرگزاری میزان- به مناسبت هفته نیروی انتظامی سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با حضور در دفتر سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این دیدار ضمن بیان اهمیت رضایتمندی مردم از نهاد‌های خدمات رسان گفت: سازمان بهشت زهرا (س) جایگاه خاصی در بین سازمان‌ها و نهاد‌های خدمت رسان به لحاظ نظم، انضباط و رضایتمندی مردم دارد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به همین اهمیت و جایگاهی که نزد مردم دارد و با توجه به مراجعه گسترده به آن به ویژه در روز‌های تعطیل و آخر هفته یکی از اهداف مأموریتی ما تعریف شده است که بسیار هم اهمیت دارد.
سردار محمدحسین حمیدی تصریح کرد: هدف مشترک تعریف شده برای هر دو نهاد پلیس راهور و مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) آسایش، آرامش و رضایتمندی مردم می‌باشد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر سازمان بهشت زهرا (س) در شرایط بحرانی قرار دارد که این موضوع یک حالت فوق العاده برای این سازمان ایجاد کرده و همه ما وظیفه داریم تا با سازمان بهشت زهرا (س) همراهی و همکاری کنیم.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: علاوه بر سازمان بهشت زهرا (س) شما مسئولیت شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده دارید که این جایگاه بلند و رفیع نیز جزء اهداف ماموریتی مهم و استراتژیک پلیس راهور تهران محسوب می‌شود و از این نظر نیز با هم همکاری گسترده‌ای در محدوده جغرافیایی این منطقه داریم و افتخار پلیس راهور عملکردی است که در آن رضایتمندی و خوشنودی حضرت امام و شهدا در آن باشد.   بیشتر بخوانید: بازمهندسی سیستم مراقبت بهداشتی در کلانشهر‌ها برای مقابله با کرونا
در ابتدای این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی در خصوص عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در کار خطیر رتق و فتق اموات کرونایی گزارشی ارائه کرد و گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) ۲۴۰ روز است که در بحرانی بی سابقه در حال خدمات رسانی به شهروندان داغدار هستند و تمام تلاشمان را در تکریم شهروندان و مراجعه کنندگان انجام داده ایم.
سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه با اشاره به تجربه موفق همکاری دو مجموعه سازمان بهشت زهرا (س) و پلیس راهور در روز‌های پایانی سال گذشته تصریح کرد: یکی از تجربه‌های بسیار موفق در همکاری پلیس راهور تهران و سازمان بهشت زهرا (س) اطلاع رسانی به موقع برای عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه پایانی سال ۱۳۹۸ بود که بازتاب خوب و گسترده‌ای بین مردم و مسئولین داشت.   انتهای پیام/ برچسب ها: سازمان بهشت زهرا پلیس راهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بهشت زهرا پلیس راهور رییس پلیس راهور تهران بزرگ سازمان بهشت زهرا حضرت امام سعید خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – نیمه سنگین و در حال حرکت است و در آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق بار ترافیک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در آزادراه تهران کرج بعد از آزادگان تا شیخ فضل الله، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین به غرب - شمس آباد، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بخ دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

کد خبر 6079425

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • جزییات افزایش هزینه خدمات بهشت زهرا در سال جدید
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت