Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ظاهراً خود قوچان‌نژاد امسال قصد ندارد لیگ هلند را ترک کند و شاید از سال بعد گوچی به لیگ ایران بیاید. با این حساب مسئولان باشگاه تراکتور برای جبران جای خالی قوچان‌نژاد به سراغ بازیکنان دوملیتی رفتند که یکی از این دوملیتی‌ها دنیز در آلمان با اصلیت ترک بود ولی مثل اینکه شرایط مالی طوری بود که برای تراکتور این امکان وجود نداشت تا با این بازیکن به توافق برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جالب است بدانید مدیران باشگاه تراکتور مذاکراتی را با دیوید توکلی یک بازیکن دورگه دیگر شاغل در لیگ نروژ داشتند اما ظاهراً شنیده می‌شود حضور این مهاجم ۱۹۳ سانتی نیز در تبریز منتفی شده است. دیوید توکلی ۲۷ ساله فوتبال خود را در نروژ آغاز کرده و حالا در لیگ یک این کشور توپ می‌زند. او این فصل را با اسکید آغاز کرد و در ۱۶ بازی ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. همین درخشش باعث شد تا در نقل و انتقالات نیم‌فصل، توکلی با پیشنهاد تیم فوم مواجه شود و پیراهن این تیم قدرتمند را بپوشد. این مهاجم ایرانی در ۷ بازی، ۳ گل هم برای فوم به ثمر رسانده تا جزو برترین گلزن‌های لیگ یک نروژ باشد.

تیم فوم در این فصل جزو تیم‌های مدعی صعود محسوب می‌شود. این تیم در جدول ابوبس‌لیگ با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۹ بازی در رده چهارم قرار دارد و یکی از تیم‌های حاضر در پلی‌آف صعود به لیگ برتر نروژ خواهد بود. باید ببینیم دیوید توکلی با گل‌هایش می‌تواند زمینه‌ساز صعود فوم به لیگ برتر نروژ شود یا نه؟

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

هومن جعفری کد خبر: 1078488 برچسب‌ها رضا قوچان نژاد تراکتورسازی تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد تراکتورسازی تبریز قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان

عزیز ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید هم‌زمان با اجرای طرح‌های هادی در سطح روستاها یا بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، بافت و اصالت خانه‌های روستایی هم حفظ شود که این مساله به‌ویژه در روستاهای هدف گردشگری مورد توجه است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با اشاره به شناسایی ۱۶ روستای دارای بافت با ارزش در قوچان به‌ویژه روستاهای هدف گردشگری، بیان کرد: برای شروع کار از روستای هدف گردشگری شمخال شروع که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است و طرح آن مراحل نهایی را طی می‌کند تا به سمت اجرایی شدن حرکت کند.

وی با تأکید بر این مطلب که باید نمای سنتی نیز در ساخت خانه‌های روستایی به‌جای نماهای سنگی فرهنگ‌سازی تا هویت روستایی حفظ شود، گفت: این مساله در روستای عمارت در حال انجام بوده و حتی طرح سنتی برای دیوارهای مسجد این روستا پیش‌بینی‌شده است تا همان حالت سنتی قدیم مورد توجه قرار بگیرد.

ابراهیمی یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را طرح نهضت ملی مسکن دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۰۳ واحد در سطح روستاهای این شهرستان سهمیه در نظر گرفته‌شده بود که یک هزار و ۳۸ واحد انعقاد قرارداد انجام دادند و تاکنون برای ۱۹۰ واحد پایان کار صادرشده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان بابیان اینکه ۵۸۴ واحد مسکن روستایی این طرح نیز در مرحله دیوارچینی قرار دارند، تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار پاکت سیمان تقسیمی نیز برای شهرستان ۱۵ هزار ۵۹۳ پاکت به‌صورت رایگان تحویل متقاضیان شده است.

کد خبر 6087358

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش