Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، علیرضا قاسمی اظهارداشت: انشعاب غیرمجاز و اتصال خروجی پساب فاضلاب کارواش به شبکه تامین واحدهای پایین دست، باعث ورود پساب حاوی ترکیبات شوینده به شبکه توزیع آب اهالی خیابان البرز زاهدان شده بود.

وی بیان کرد: با توجه به دریافت گزارش مردمی از طریق سامانه ۲۲۱ مبنی بر تغییر کیفیت در شبکه توزیع آب خیابان البرز زیباشهر، تیم کنترل کیفیت آب به محل اعزام و با بازدید میدانی وجود مواد شوینده در آب محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: بلافاصله تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند که با پایش خانه به خانه انشعابات محل و بررسیهای فنی، یک فقره انشعاب غیرمجاز  مربوط به واحد کارواش در محدوده مورد نظر کشف شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه اتصال خود سرانه و غیراصولی در شبکه توزیع و اتصال خروجی پساب فاضلاب کارواش به شبکه تامین واحدهای پایین دست کارواش باعث ورود پساب حاوی ترکیبات شوینده در شبکه توزیع آب اهالی محل شده بود.

 قاسمی بیان کرد: همزمان با حذف تاسیسات غیر استاندارد و مرتفع شدن اشکال کیفیت در آب آشامیدنی منطقه، پروندهای با ۲ موضوع استفاده غیر مجاز از سیستم آبرسانی و وارد کردن عمدی آلودگی به آب و ایجاد مخاطره در سلامت عمومی با همکاری پلیس ۱۱۰ مفتوح و خاطیان جهت برخورد قاطع به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر از تماس اهالی محل خاطر نشان کرد: سلامت آب و ایجاد مخاطره بهداشتی شهروندان خط قرمز شرکت آب و فاضلاب بوده و تعرض به سامانه آبرسانی جرم محسوب میشود و مجرم مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار خواهد گرفت. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این شرکت با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و شبکه آزمایشگاهی مجهز در سطح استان نگهبان نظارت بر سلامت آب بوده و تلفن ۱۲۲ جهت گزارشهای کیفی و کمی ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی شهروندان است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان شرکت آب و فاضلاب کشور زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شرکت آب و فاضلاب کشور زاهدان سیستان و بلوچستان شرکت آب و فاضلاب کشور زاهدان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان شرکت آب و فاضلاب شبکه توزیع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد رئیسی گفت: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.
وی بیان کرد: در حال حاضر از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، تنها برق روستای گوردیم، چاکری کش و روستای گوهنزون ناپایدار است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه‌های برق است، گفت: با توجه به بازگشایی مسیر روستا‌های گوردیم و چاکری کش برق این روستا‌ها تا اواسط امروز پایدار و روستای گوهنزون نیز در حال حاضر خالی از سکونت است.
وی افزود: به دنبال وقوع این وضعیت جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و احداث مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • سیلاب وخسارت ۹۵۰ میلیاردریالی به شبکه توزیع برق سیستان وبلوچستان