Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) مهرماه امسال و دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) به نیت امام مهربانی‌ها بیش از سه میلیارد ریال صرف دستگیری از خانواده‌های نیازمند و محروم شهرستان قائم‌شهر کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح تهیه و توزیع کمک مؤمنانه در سایه‌ی خدمت کریمانه خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر هم‌زمان با مهرماه،اظهار کرد: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در این ایام بیش از سه میلیارد ریال صرف دستگیری از  خانواده‌های نیازمند و محروم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر گفت: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر ، سخن گهربار آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) مبنی بر "کمک کردن به ضعیفان و محرومان از بهترین انواع صدقه است" را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند و به‌طور مستمر به‌عنوان سفیران امام مهربانی‌ها و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در تلاش‌اند .

 

وی دستگیری از نیازمندان و محرومان و خدمت تحت لوای مقدس ثامن‌الحجج امام رئوف ، که یکی از ارزشمندترین نعمت‌های الهی است را از مهم‌ترین اهداف خادمیاران دانست، اذعان کرد: همه ما نسبت به یکدیگر مسئولیم و باید به فکر همدیگر باشیم.

 

فاضل زاده  به شیوع کرونا و اهمیت پرهیز از سفرهای غیرضروری برای قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ایام شهادت امام رضا(ع) در شهر و دیار خود عزاداری و سوگواری کردند و علاوه برپایی ۱۳۵ مجلس عزاداری خانگی در منازل شهدا و خادمیاران با هزینه‌ای به مبلغ ۳۶۰  میلیون ریال ، مراسم باشکوهی نیز در روز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت در جوار بیت شریف شهید مدافع حرم « محمد بلباسی» با هزینه‌ای بالغ‌بر 40 میلیون ریال برگزار کردند .

 

وی در ادامه بیان کرد : تهیه و توزیع ۷۲۹ سبد کالای معیشتی، ۱۴۳ بسته گوشت معادل سه رأس گوسفند ذبح‌شده ، ۵۷۰ قرص نان ، ۳۴۲ کیلوگرم برنج اعلاء و همچنین طبخ و توزیع سه و۳۲۵ پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  جمعاً به ارزش دو میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال، حاصل تلاش شبانه‌روزی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در مهرماه سال جاری بوده است .

 

فاضل زاده با اشاره به اینکه خدمات خادمیاران محدود به این فعالیت‌ها نبوده و خدمت به نیازمندان زمان و مکان نمی‌شناسد ، گفت : به همت خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی این شهرستان ، علاوه بر کمک مالی به مبلغ ۱۷۵ میلیون ریال به ۲۸۵ نفر از نیازمندان در قالب کارت هدیه و وجه نقد ، جهیزیه برای دو نوعروس ، یک یخچال برای یک خانواده نیازمند، ظروف خانگی برای سه خانواده ، تبلت برای دو دانش‌آموز خانواده‌ی بی‌بضاعت ، فرش برای یک خانواده ، لوازم‌التحریر برای هفت دانش‌آموز جمعاً به ارزش ۱۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت .

 

وی یادآور شد : یک واحد ساختمان نیز با اجاره بهاء ماهانه به ارزش ۲۵ میلیون ریال به‌طور رایگان در اختیار زوج جوانان محروم قرار گرفت .

 

فاضل زاده در پایان سخنانش گفت: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) در هفتمین ماه از سال جاری ۶۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال خدماتی شامل  اجرای طرح سفره مهربانی۳ برای پنج نیازمند، تهیه دارو و انجام هزینه درمان 15 بیمار، پرداخت اقساط معوقه 2 نیازمند و انجام ویزیت رایگان برای ۳۳ محروم برای نیازمندان انجام دادند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه تبلت بسته معیشتی ذبح گوسفند رضوی شهرستان قائم شهر کانون های خدمت رضوی میلیون ریال فاضل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲۹ فروردین با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها