Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:17:04 GMT

آقای سعادتمند! دست از سر استقلال بردار

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۵۸۱

آقای سعادتمند! دست از سر استقلال بردار

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از مدیرعامل پیشین این باشگاه گفت: سعادتمند امروز دنبال ایجاد حاشیه است در حالی که باید سکوت کند.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره اظهارات احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در صفحه شخصی‌اش اظهار داشت: آقای سعادتمند! زمانی که در استقلال بودید، با پیشکسوتان صحبت می‌کردید و حرف از اتحاد می‌زدید، چرا الان علیه باشگاه صحبت می‌کنید؟ اگر واقعا خودتان را استقلالی می‌دانید، چرا آرامش استقلال را به هم می‌زنید و حاشیه ایجاد می‌کنید؟

وی افزود: ما پیشکسوتان می‌توانیم بگوییم چرا در استقلال نیستیم، اما این کار را نمی‌کنیم و برای سلامتی تیم دعا می‌کنیم، چرا شما این کار را انجام نمی‌دهی؟ یکی از هنرهای مدیرعامل همسو کردن اعضای هیئت مدیره و دیگر مسئولان باشگاه است، اما کسی با سعادتمند همسو نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصی به نام خلیل‌زاده از جیبش برای استقلال هزینه می‌کند، اما شما چه کار کردید؟ آقای سعادتمند! آیا نمی‌بینید مدیران فعلی باشگاه با هم همسو شده‌اند و سعی می‌کنند هر اختلافی را زود حل کنند، ولی در زمان شما همه با هم اختلاف داشتند.

بیشتر بخوانید:

اوضاع نابسامان استقلال صدای فکری را درآورد/ صورت آبی ها با سیلی سرخ است!

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پول جور کردن در شرایط فعلی خیلی سخت است، اما مدیران باشگاه در حال پرداخت بدهی‌هایی هستند که شما آن را نپرداختید. مگر ادعا نمی‌کردید که دنبال آرامش استقلال هستید، پس چرا صحبت می‌کنید؟ اگر ادعای استقلالی بودن دارید، سکوت کنید. شما تنها مدیر یک دهه اخیر هستید که برکنار شده‌ای.

برومند با انتقاد از اظهارات سعادتمند تصریح کرد: اگر فکر می‌کنید مدیر خوبی هستید، یک روز به استقلال برمی‌گردید و می‌توانید دنبال پفک و چیپس بروید! لطفا دست از سر استقلال بردارید. بارها به شما گفتیم اگر دنبال استفاده از صندلی مدیریت استقلال هستی، حداقل یک کاری هم انجام بده که هواداران بگویند فلانی این کار را انجام داد. شما نه تنها یک جام را با وعده‌های غیر واقعی از استقلال گرفتید، بلکه پول شفر را هم ندادید تا پنجره استقلال بسته شود و به جای شما، مدیران فعلی ناسزا بشنوند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ احمد سعادتمند استقلال پرویز برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

کاپیتان استقلال به دنبال اتفاقات بازی با آلومینیوم اراک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با شکایت فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال محروم شد

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران