Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:33:30 GMT

«برد پیت» علیه آقای رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۷۵۷

«برد پیت» علیه آقای رئیس جمهور

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که تعدادی از ستاره‌های هالیوود حمایت خود را از جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده‌اند، برد پیت نیز گوینده یکی از ویدئو‌های کمپین تبلیغاتی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا شد.

ستاره فیلم « روزی روزگاری در هالیوود » در ویدئویی که برای نخستین بار در میان بازی لس آنجلس دوجرز و تامپا بای رایز منتشر شد، در حالی که جوبایدن به سوی طرفدارانش می‌رود، می‌گوید: آمریکا مکانی برای همه است، چه کسانی که آن را انتخاب کرده اند و چه کسانی که برای آن جنگیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی‌ها جمهوری خواه، عده‌ای دموکرات و عده‌ای هم در بین این دو حزب قرار دارند.

برد پیت همچنین گفت: همه آمریکایی‌ها فارغ از نگاه سیاسی به دنبال یک چیز هستند؛ رهبری که امیدها، آرز‌وها و درد‌های آن‌ها را درک کند. مردم آمریکا امیدوارند رئیس جمهوری راستگو و محترم داشته باشند که برای بهتر کردن اوضاع تمامی خانواده‌ها تلاش کند. تلاشی که باید برای همه آن‌هایی که به وی رأی داده و نداده‌اند یکسان باشد؛ رئیس جمهوری برای همه آمریکایی‌ها.

پیت تنها هالیوودی نیست که برای ساخت ویدئوی تبلیغاتی با کمپین جو بایدن همکاری کرده است. تعدادی از بازیگران آسیایی از جمله میندی کالینگ و کمیل نانجیانی هم پیش از این از بایدن حمایت کرده‌اند. ساموئل جکسون و تعدادی از ستارگان «انتقام جویان» دیگر بازیگرانی هستند که حمایت خود را از جو بایدن اعلام کرده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جو بایدن روزی روزگاری در هالیوود برد پیت برد پیت جو بایدن بازیگر هالیوودی ستاره هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است