Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:44:45 GMT

پروژه احداث ساختمان خانه شهر به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۰۷۶۲

پروژه احداث ساختمان خانه شهر به کجا رسید؟

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از روند تکمیل و آماده سازی پروژه های ساماندهی و ارتقا کیفی میدان امام خمینی (ره) اظهارداشت: احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه) و خیابان پشت شهرداری مورد توجه بوده و این نقطه از شهر تهران یکی از نقاط حساس پایتخت به لحاظ تاریخی و هویتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساختمان خانه شهر عنصری فاخر برای شهر تهران خواهد بود و از این رو ضروری است اقدامات در حال اجرا به منظور تکمیل این پروژه طبق برنامه زمان بندی پیش برود.

مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران نیز با بیان آنکه پروژه احداث ساختمان خانه شهر با هدف بازآفرینی ساختمان میراثی بلدیه در قلب تاریخی تهران و ایجاد فضای فرهنگی تعریف و طراحی شده است، گفت: این پروژه همزمان با تلاش برای ارتقاء کیفی و ساماندهی میدان امام خمینی (ره) در حال اجرا است و مجموعه اقدامات یادشده طبق برنامه ادامه دارد.

در جریان این بازدید که علی محمد سعادتی شهردار منطقه 12 و جمعی از مدیران سازمان عمرانی مناطق نیز حضور داشتند، روند پیشرفت بخش های مختلف پروژه های ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره)، احداث ساختمان خانه شهر و خیابان پشت شهرداری مورد پایش و بررسی قرار گرفت. 

گفتنی است پروژه احداث ساختمان خانه شهر در زمینی به مساحت 4900 و زیربنای 18000مترمربع در 4 طبقه در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران معماری امام خمینی شهر تهران احداث ساختمان خانه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو گفت: مرحله تکمیل ایستگاه ها با شتاب بیشتری دنبال می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر،  طی جلسه برگزار شده در خصوص اهم اقدامات خط ۶ مترو در سال ۱۴۰۳ که با حضور مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران انجام شد، مسائل مختلفی از جمله افتتاح ایستگاه های باقی مانده و ورودی های جدید، پایانه مترویی دولت آباد و پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در این نشست با تاکید بر لزوم تسریع عملیات احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ (از دولت آباد تا شهرری)، اولویت اصلی اقدامات متناظر با این خط در سال جاری را تکمیل ۴ ایستگاه باقی مانده بخش اصلی خط ۶ (سرباز، استاد نجات اللهی، میدان خراسان و شهدای هفدهم شهریور) برشمرد و خواهان ارائه برنامه جدید برای تکمیل ایستگاههای خط مذکور شد.

در بخش اصلی خط ۶ مترو تهران، غیر از ۴ ایستگاه باقی مانده که مربوط به بخش های میانی و جنوبی این خط می شود، پروژه توسعه جنوبی خط نیز دنبال می شود که اسفندماه سال گذشته عملیات حفاری مکانیزه آن به پایان رسید و از سال جاری، مرحله تکمیل ایستگاه های آن با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • بدرقه نخستین زائران عمره از فرودگاه امام (ره)؛ پایان ۹سال چشم انتظاری
  • مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری زیر ذره‌بین شورای شهر | مظفر: ۲ هزار و ۸۷۴ پروژه برای سال جاری شناسایی شدند
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • زمان دقیق اعزام زائران عمره اعلام شد + جزئیات
  • سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران