Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه بار دیگر از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حمایت کرد و گفت که از موضعش در این زمینه عقب نشینی نخواهد کرد.   «امانوئل ماکرون» در پیامی توئیتری نوشت: هیچ چیز باعث عقب نشینی ما نمی‌شود. ما به تمامی اختلافات با روحیه صلح احترام می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز سخنان نفرت انگیز را نمی‌پذیریم و از بحث منطقی دفاع می‌کنیم. همواره از کرامت انسانی و ارزش‌های جهانی حمایت خواهیم کرد.   این در حالی است که وزارت خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای خطاب به کشورهای غرب آسیا خواست تا کالاهای این کشور را تحریم نکنند.   به تازگی یک کمپین گسترده علیه محصولات فرانسوی در میان کشورهای منطقه به راه افتاده است چرا که مقامات پاریس به ویژه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه از توهین‌ها به پیامبر اکرم حمایت کرده است.
در بیانیه وزارت خارجه فرانسه آمده است: طی روزهای گذشته شاهد تعدادی از درخواست‌ها برای تحریم محصولات فرانسوی به ویژه محصولات غذایی بوده ایم. همچنین درخواست‌هایی برای برگزاری تظاهرات علیه فرانسه منتشر شده است.   در این بیانیه نوشته شده است: چنین درخواست‌هایی پایه و اساس ندارد و باید سریعات متوقف شود.
حمایت ماکرون از توهین‌ها به اسلام و پیامبر اکرم موجی از واکنش‌های منفی را در میان ملت‌های مسلمان به دنبال داشته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه روز دوشنبه در واکنش به حملات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که تحریم های بین المللی علیه ایران باید تشدید شود.

رییس جمهور فرانسه در مصاحبه ای حمله ایران را محکوم کرد و آن را نامتناسب توصیف کرد.

ماکرون در ادامه ادعاهایش گفت: ایران به جای هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی در خارج از اسرائیل، به خود این رژیم حمله کرد و و برای اولین بار این کار را از خاک خود صورت داد.

رییس جمهور فرانسه بدون اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه مدعی شد که جامعه بین‌الملل هر کاری را برای جلوگیری از تشدید درگیری انجام خواهد داد و از اسرائیل خواست که از توسل به روش نظامی برای تلافی حمله ایران بپرهیزد.

ماکرون مدعی شد که در عوض تمرکز باید بر روی انزوای ایران قرار گیرد و تحریم‌های بیشتر علیه تهران، از جمله افزایش فشار بر فعالیت‌های هسته‌ای آن صورت گیرد.

کد خبر 6079177

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به او کمک می‌کنیم
  • هرجا مظلومی از ما درخواست کمک کند به آنها کمک می‌کنیم
  • لغو افتتاحیه المپیک پاریس؟!
  • واکنش تازه ماکرون به حمله ایران | به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادها را زدیم
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • ماکرون: به درخواست اردن موشک‌های ایرانی را رهگیری کردیم
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه