Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی واقعی صبح امروز در آیین نکوداشت هفته پدافند غیرعامل ، اظهار داشت: در طول این هفته بیش از 10 برنامه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی در بین دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی استان به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم، اولیا و همکاران، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین برای فرهنگیان، برگزاری دوره ضمن خدمت پدافند غیرعامل برای همه فرهنگیان و برگزاری نمایشگاه مجازی در شبکه شاد از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی مطرح کرد: توانمندسازی دانش‌آموزان در رعایت اصول ایمنی برای کاهش خطرات و تلفات به‌ویژه در زمان بروز حادثه و بلایای طبیعی در طراحی آموزش‌ها برای دانش‌آموزان ضروری است.

واقعی گفت: توانمندسازی دانش‌آموزان به‌‌عنوان یک محور اساسی در پیشبرد برنامه‌های پدافند غیرعامل مهم بوده و کاهش تلفات و سوانح را به‌دنبال دارد.

وی با اشاره به تلاش و توطئه‌های دشمنان در شکست انقلاب اسلامی از طریق تهدید نظامی، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و ایجاد جو نا امیدی در جامعه، عنوان کرد: هر چه توانمندی خود را افزایش دهیم، قدرت تقابل ما با توطئه‌های دشمنان نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی محمد علی واقعی هفته پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این دوره از مسابقات ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در کانون مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

در این دوره بیش از ۸۰۰۰ دانش‌آموز و فرهنگی منتخب استان همدان در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم، اذان، مداحی، دعاخوانی دختران، تفسیر قرآن کریم، احکام، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، انشاء نماز و گفتمان مهدوی حضور دارند.

منتخبان این دوره از مسابقات استانی پس از برگزاری دوره‌های فشرده آموزشی، تابستان ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری در استان‌های خراسان‌رضوی و مازندران اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه در هفته ارتش در خرسان جنوبی
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حمایت از حمله ایران به اسرائیل
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • آغاز چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان همدان