Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@01:25:32 GMT

«021» جایگزین «نجلا» شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۰۱۲

«021» جایگزین «نجلا» شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، اولین قسمت مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» امشب (۵ آبان) از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلمبرداری فصل اول سریال «صفر بیست و یک» از اواخر خرداد در تهران آغاز شد و اواخر مهرماه به پایان رسید. فصل اول این مجموعه تلویزیونی در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و مهبد بیور بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1078501 برچسب‌ها شبکه سه جواد رضویان صفر بیست و یک سیامک انصاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شبکه سه جواد رضویان صفر بیست و یک سیامک انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • تداوم وزش باد شدید تا اواخر وقت امروز در ایلام
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود