Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاراکاس سفیر اسپانیا را متهم کرد که کمک کرده است تا یکی از رهبران مخالفان ونزوئلا از این کشور فرار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دولت ونزوئلا روز یکشنبه به وقت محلی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: رئیس هیات دیپلماتیک اسپانیا به عنوان سازمان دهنده اصلی در فرار «لئوپولدو لوپز» جنایتکار از خاک ونزوئلا عمل کرده و به این مشارکت خود اعتراف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوپز در سال 2014 به اتهام دامن زدن به خشونت دستگیر شد و پس از چند سال از زندان آزاد شد تا بقیه محکومیت خود را در خانه سپری کند. او پس از آزادی به مدت 18 ماه در سفارت اسپانیا در کاراکاس پنهان شده بود.

لوپز روز گذشته (یکشنبه) وارد اسپانیا شد.

مادورو: برای استقلال تسلیحاتی ونزوئلا از ایران مشورت خواهیم گرفتمدویدیف: تحریم‌ها علیه ایران، ونزوئلا و کوبا تنها سزاوار محکومیت استمشارکت کماندوهای اسرائیلی در کودتای ناکام علیه مادورو


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)

عصر ایران - پتار با نام کامل دولسه نومبر دو خسوس دو پتار (Dulce Nombre de Jesús de Petare) یک برون شهر فقیر نشین در شرق کاراکاس، ونزوئلا است. پتار به عنوان یکی از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان شناخته می شود.

پتار، مانند بسیاری از فقیر نشین های دیگر در جهان از خانه های مسکونی غیررسمی و ناایمن تشکیل شده که در حاشیه یک کلان شهر (در این مورد، کاراکاس) قرار گرفته است. این منطقه به ندرت از سیاست های محلی و ملی سود می برد. در خلاء سیاسی، باندهای خلافکار و جنایتکار در این فقیرنشین اقتصادهای محلی را برای تجارت غیرقانونی در اختیار گرفته اند.

پتار شامل مجموعه ای از ساختمان های آجر قرمز است که یا رنگ خود را حفظ کرده یا با گچ رنگی پوشیده شده اند. ساختارهای بتنی به حفظ این ساختمان ها که در شیب کوه های اطراف بالا رفته اند، کمک می کنند. سقف ساختمان ها به طور معمول از ورق های فلزی و دیگر مصالح موقتی شکل گرفته که از بی ثباتی و فقر در این شهر حکایت دارد.

پتار را می توان شهری در حومه کاراکاس در نظر گرفت زیرا خود به صدها محله تقسیم شده است. خیابان های باریک و بی نام جایی برای بازدیدکنندگان باقی نمی گذارند و آن را به دژی تسخیرناپذیر تبدیل می کند.

پتار به نوعی خانه باندهای جنایتکار سازمان یافته است که به طور مداوم با یکدیگر نیز درگیر می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند

دیگر خبرها

  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)