Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@03:16:07 GMT

نتیجه تست کرونا گنابری کاذب از آب درآمد!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۰۶۸

نتیجه تست کرونا گنابری کاذب از آب درآمد!

نتیجه تست کرونایی که بال آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ اخیراً داده، نادرست بوده است و او می‌تواند تیمش را همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد تست کرونای اخیر (PCR) سرژ گنابری که نشان می‌داد او به این ویروس مبتلا شده، نادرست بوده است و او اجازه پیدا کرده که به تمرینات برگردد و در بازی‌های بعدی باواریایی‌ها حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنابری 25 ساله پس از بازگشت از اردوی تیم ملی آلمان تست کرونا داد و اعلام شد که او به این بیماری مبتلا شده است. به همین دلیل او فوراً به قرنطینه رفت و دو بازی بعدی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان را از دست داد. البته بدون حضور او هم بایرن مونیخ هیچ مشکلی نداشت و توانست رقبای خود را قاطعانه شکست دهد. این تیم ابتدا اتلتیکومادرید را در لیگ قهرمانان با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و بعد از آن هم اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید.

گنابری به کرونا مبتلا شد

 

طبق بیانیه منتشر شده توسط باشگاه بایرن مونیخ، گنابری پس از مثبت اعلام شدن تست اولیه، هر روز در قرنطینه تست‌های جدید داده که نتیجه همه آنها منفی بوده است. حتی نتیجه تست آنتی‌بادی او برای تشخیص اینکه آیا او پیش از این به کرونا مبتلا بوده یا نه هم منفی شده است. به همین دلیل مقامات پزشکی و سلامت شهر مونیخ به این نتیجه رسیده‌اند که نتیجه تست اولیه گنابری کاذب بوده است و به همین دلیل هم او دیگر ملزم به ادامه حضور در قرنطینه نیست. گنابری حالا می‌تواند همراه با هم‌تیمی‌هایش به روسیه سفر کند تا آنها را در بازی مقابل تیم لکوموتیو مسکو در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، همراهی کند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال بایرن مونیخ ویروس کرونا فوتبال بایرن مونیخ بایرن مونیخ تست کرونا نتیجه تست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش

دریافت 4 MB کد خبر 6081588

دیگر خبرها

  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • فیلم| بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • ساعت دقیق پخش بازی بایرن مونیخ و آرسنال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد