Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم آلمان در سخنانی آلمان را در مبارزه با بحران کرونا در برابر دورانی سخت ارزیابی کرده و گفت: در آستانه ماه‌های بسیار بسیار دشواری قرار داریم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "آر ان دی" آلمان، "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان در سخنانی اظهار داشت که آلمان در مبارزه با بحران کرونا در برابر یک دوران سخت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در آستانه ماه های بسیار بسیار دشواری قرار داریم. مرکل با توجه به شمار روزافزون موارد ابتلا به کرونا در کشورش اعلام کرد که انتظار دارد حداقل تا فوریه امکان برگزاری هیچ رویداد بزرگی وجود نداشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی درباره کنفرانس پیش رو با نخست وزیران ایالات آلمان که از روز چهارشنبه تا جمعه در برلین برگزار می شود و اختلافاتی که درباره چگونگی مهار کرونا وجود دارد ابراز نگرانی کرده و گفت: حس خوبی در این باره ندارد.

آمار مبتلایان به کرونا در آلمان به شدت در حال افزایش است و برخی کارشناسان بر لزوم قرنطینه سراسری برای مهار این اوضاع تاکید کرده‌اند.

"کارل لایترباخ"، از کارشناسان بهداشت حزب سوسیال دموکرات آلمان محدودیت های فعلی برای جلوگیری از افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا را کافی ندانسته و خواستار ایجاد بیشتر دفاتر خانگی و تقسیم بندی کلاس های مدارس شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

لایترباخ از احتمال وقوع یک قرنطینه سراسری در کشور در هفته های آینده خبر داده و ایالات و دولت فدرال آلمان را به اتخاذ تصمیمات دیگری برای مهار این بحران دعوت کرده و گفت: اگر در دو تا سه هفته آینده موفق نشویم روابط افراد را محدود کنیم آمارها در عرض چند هفته به شدت افزایش پیدا می کند که در آن صورت تنها راهکار اعمال قرنطینه سراسری است.

تعداد مبتلایان روزانه در کشور آلمان هم مانند دیگر کشورهای اروپایی اخیرا افزایش چشمگیری داشته و رکورد های تازه ای را از زمان شیوع این بحران ثبت کرده است.

لغو محدودیت‌های کرونایی در استرالیا به تعویق افتادآخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ افزایش تعداد مبتلایان فعال و بد حال

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 429181 نفر به کرونا مبتلا شده و 10111 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونا اخبار آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان اتوبوس در انتظار افزایش نرخ بلیت ها

تین نیوز

رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور گفت: با توجه به نرخ پایین بلیت حمل و نقل جاده ای رانندگان و مالکان اتوبوس ها در انتظار افزایش این نرخ هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمدرضا عامری: قیمت های پایین بلیت و افزایش هزینه های تعمیر و نگهداری باعث شده بسیاری از مالکان، اتوبوس های خود را از چرخه حمل و نقل جاده ای خارج کنند.

وی با بیان اینکه کمبود اتوبوس باعث نشده تا مسافرت مردم دچار اختلال شود ادامه داد: ۷۸ درصد جابجایی مسافرانی که از ناوگان عمومی استفاده می کنند با اتوبوس است و بیشترین فشار در شرایط فعلی برای جابجایی مسافر روی دوش رانندگان است و لازم است مسؤولان اقدامی برای رفاه این قشر داشته باشند.

عامری افزود: ۹۰۰ هزار صندلی برای جابجایی مسافران موجود است که کافی نیست و نیازمند افزایش آن هستیم. نرخ کارشناسی شده هر نفر - کیلومتر در اتوبوس های ویژه (VIP) ۱۸۵۰ و در اتوبوس های ویژه ۱,۶۰۰ تومان تعیین شده است، اما در حال حاضر این نرخ کمتر از ۴۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری کشور همچنین در خصوص توزیع سفرهای نوروزی گفت: در چند روز اخیر بیشترین سفرها به سمت شیراز، اصفهان، مشهد و شهرهای شمالی کشور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • بانوان استان سمنان در اهدای خون بیش از۶ درصد مشارکت دارند
  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • بسته 50 میلیارد دلاری برای نجات از بحران اقتصادی در مصر/ مصری ها برای تامین خوراک  مبارزه می کنند 
  • رانندگان اتوبوس در انتظار افزایش نرخ بلیت ها
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید