Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان خلخال از برگزاری اردوهای جهادی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حسن دولتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان خلخال اظهار داشت: با هدف محرومیت‌زدایی، تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده شهرستان خلخال ، دانشجویان بسیجی در قالب گروه ها و اردوهای جهادی سازماندهی شده اند که با همکاری حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده فعالیت خود را از 22 مهرماه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی به عنوان یک مجموعه جوان همواره به دنبال توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های مختلف برای ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف آنها بوده است، گفت: تشکیل گروه‌های جهادی و برپایی اردوهای جهادی در دانشگاه ها را به جرئت می‌توان موفق‌ترین ساز و کار مشارکت اجتماعی دانشجویان در عرصه محرومیت‌زدایی و توسعه کشور دانست.

ورود جدی سپاه به "محرومیت‌زدایی‌" در سراسر ایران / در ‌حوادث به عنوان آخرین نهاد‌ از منطقه خارج می‌شویم محرومیت بالای شهرستان‌های غرب گیلان در حوزه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی برگزاری طرح محرومیت‌‌زدایی جهادی درمانی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) در کرمان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان خلخال با بیان اینکه اردوهای جهادی نقش بسیار مهمی در کشور ایفا می‌کنند افزود : امروزه حرکت‌های جهادی به نقطه‌ای رسیده که نمی‌توان گفت حرکت‌های جهادی به عنوان یک ویترین و کار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی نمایان شدند، بلکه در همه مشکلات و مسائل به عنوان راهگشا جایگاهی دارند، مانند جریان شیوع کرونا در کشور که نیروهای جهادگر بسیج برای مقابله با آن وارد کار شدند.

دولتی ادامه داد : این اردو که مزین به نام شهید والامقام هشت سال دفاع مقدس مجید قربانخوانی می باشد ، اقدام به بازسازی - تعمیر- رنگ آمیزی-طراحی - نقاشی قسمت های مختلف مدارس نموده اند که متشکل از برادران بسیجی و خواهران بسیجی است.

حسن دولتی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان جهادگر و مخلصی که بدون هیچ چشم داشت و انتظار در این وضعیت حساس جامعه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستند تقدیر و تشکر کرد و از درگاه ایزد منان سلامتی روز افزون برای این عزیزان خواستار شد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان خلخال محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس