Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۳ شاخص کل با ۳۲ هزار و ۳۱۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۴۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۴۶۵ واحد کاهش به رقم ۳۸۵ هزار و ۶۵۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۲۸۰ هزار و ۴۸۵ معامله به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ۴ تحلیل‌گر از وضعیت امروز ۵ آبان بورس تهران آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، بانک ملت و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۰۳ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۴۷۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۰۲ هزار و ۳۴۷ معامله انجام داده‌اند که ۹ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران، شرکت آهن و فولاد ارفع و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 560152 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۶۲۳۱ واحدی به ۲,۲۰۸,۲۱۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۳۷۸.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۰۹۹ میلیارد سهم بود که طی ۱۷۶,۷۷۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۳,۱۴۷.۱۷۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۳۲۴,۶۸۰.۷۴۳ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 744678

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار