Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اویسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام‌نور اعلام شده، برای اطلاع از مدارک لازم نام‌نویسی به سایت دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.

وی افزود: نام‌نویسی این دوره غیرحضوری و از طریق سامانه آموزشی گلستان به نشانی http://reg.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

pnu.ac.ir انجام می‌شود.

رییس دانشگاه پیام‌نور سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: همه پذیرفته‌شدگان در این دوره باید در زمان اعلام شده برای نام‌نویسی اقدام کنند و توجه داشته باشند که در صورت مراجعه نکردن به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهدشد.

وی با اشاره به تجربه موفق برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های پایان نیمسال قبل به صورت الکترونیکی، ادامه داد: با توجه به تداوم شیوع کرونا در کشور، همه کلاس‌های نیمسال اول سال تحصیلی۹۹- ۱۴۰۰ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

اویسی به تسهیلات ویژه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور اشاره و بیان کرد: پذیرفته‌شدگان ضمن ثبت‌نام در دانشگاه از تمامی تسهیلات مالی از جمله وام شهریه صندوق رفاه دانشجویی با بازپرداخت پس از فارغ التحصیلی، تسهیلات وام ۲۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد ۱/۴ درصد و تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی خرید گوشی هوشمند و تبلت با کارمزد چهار تا ۶ درصد بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشجو دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشجو دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان دانشجو دانشگاه پیام نور اخبار کنکور دانشگاه پیام نور پذیرفته شدگان نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت