Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود حضور دیوید توکلی بازیکن ۲ رگه (ایرانی -نروژی) در تیم فوتبال تراکتور منتفی شده است، اما این موضوع تکذیب شد.  

 جمالی مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور  ضمن تکذیب این مطلب  در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسئولان  باشگاه در حال مذاکره با دیوید توکلی هستند و هنوز حضور این بازیکن در تیم ما منتفی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همانند موضوع قوچان نژاد که شفاف سازی کردیم و گفتیم که حضور این بازیکن در تبریز منتفی شد در مورد مابقی بازیکنان هم این سیاست را در پیش می‌گیریم.  

او درباره وضعیت جذب بوحمدان بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بوحمدان در تبریز حضور دارد اما هنوز قرارداد  با این بازیکن امضاء نشده و بحث رضایت نامه این بازیکن از باشگاه ذوب آهن مطرح است . همچنین هر زمانی که با این بازیکن قرارداد بستیم از طریق سایت باشگاه رسانه ای می کنیم. 

بیشتر بخوانید

پیوستن قوچان نژاد به تراکتور منتفی شد/ بازیکن ۲ رگه در راه تبریز

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور دیوید توکلی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

دیگر خبرها

  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید