Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام جلال پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع ۶۲ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف تخصصی در بیمارستان شهید گنجی و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور فعالیت دارند که در ماه‌های اخیر ۱۱ متخصص جدید جذب شهرستان شده‌اند.

وی تصریح کرد: در بیمارستان شهید گنجی برازجان و کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان، پنج پزشک متخصص طب اورژانس، پنج متخصص بیهوشی، چهار جراح عمومی، یک پزشک توانبخشی و طب فیزیکی، پنج پزشک زنان و زایمان، سه متخصص قلب و عروق، دو متخصص گوش و حلق و بینی، دو عفونی، سه ارتوپد، شش رادیولوژی، سه متخصص اعصاب و روان، یک متخصص پوست، دو متخصص چشم، پنج متخصص اطفال، پنج متخصص داخلی، یک پاتولوژیست، چهار متخصص مغز و اعصاب داخلی، دو متخصص جراح مغز و اعصاب، سه متخصص کلیه و مجاری ادراری در دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال پور تصریح کرد: تأمین امکانات و تجهیزات درمانی موردنیاز متخصصین جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به شهروندان از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان دشتستان است.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان بیان کرد: بسترهای لازم برای ارائه خدمات درمانی در کلینیک تخصصی ۱۷ شهریور برازجان از قبیل، نوار مغز، نوار قلب، آتل‌بندی و گچ گیری، اکوکاردیوگرافی قلب، تست ورزش، تعیین نمره چشم، شستشوی گوش، خدمات پوست و زیبایی، تعیین زردی نوزاد، کرایو درمانی فراهم است و تمامی خدمات با تعرفه‌های دولتی به شهروندان ارائه می‌شود.

جلال پور افزود: کاهش دغدغه درمانی مردم از مهمترین دستاوردهای برنامه تحول نظام سلامت در این چند سال اخیر بود ه است که با جذب متخصصین و تجهیز بیمارستان، دسترسی مردم به امکانات و خدمات درمانی تخصصی فراهم‌شده و رضایتمندی شهروندان را در پی داشته است.

کد خبر 5056341

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برازجان بیمارستان پزشک متخصص ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم عزاداری هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز خدمات درمانی و تشخیصی دزفول در تعطیلات نوروز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا ابیض گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده همه درمانگاه‌های عمومی، تخصصی و دندانپزشکی، مراکز آزمایشگاهی و رادیولوژی در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.  

 

وی افزود: نشانی مراکز درمانی فعال در ایام نوروز ۱۴۰۳ به آدرس https://darman.dums.ac.ir/مراکز-فعال-نوروزی ۱۴۰۳ قابل دسترس است.

 

دکتر ابیض ادامه داد: برای اولین بار کلینیک دندانپزشکی یازهرا (س) دزفول مجهز به امکانات و تجهیزات به روز و کادر مجرب دندانپزشک عمومی و متخصص در ایام نوروز فعال است و همه خدمات تخصصی دندانپزشکی با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اضافه کرد: شهروندان و میهمانان نوروزی باید توصیه‌های سلامت محور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی را برای سپری کردن ایامی پرنشاط همراه با سلامتی مدنظر قرار دهند.  

 

وی در پایان یادآور شد: با مراجعه به مراکز درمانی در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نارضایتی به سامانه تلفنی ۱۹۰ اطلاع رسانی شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت مراکز خدمات درمانی و تشخیصی دزفول در تعطیلات نوروز
  • قول رئیس مجلس برای پیگیری مشکلات رزیدنت‌ ها | با وجود تاکید رئیس جمهور، تعرفه‌ ها را ابلاغ نکردند | متخصص تربیت کنیم اما سرمایه ها را از هم دست ندهیم
  • سفرهای درمانی به تهران به علت کمبود متخصص در شهرستان‌ها است
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل عدم دسترسی به پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند!
  • فعالیت اورژانس ۱۰۶۷ بیمارستان کشور در نوروز/ حضور ۲۳۰۰۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی
  • فعالیت ۲۳ هزار متخصص و ۴۷۰۰ فوق تخصص در نوروز
  • تشریح اقدامات بهداشتی در سیل چابهار/فعالیت ۲۳ هزار متخصص و ۴۷۰۰ فوق تخصص در نوروز
  • ۹۰ هکتار زمین جدید به محدوده شهر برازجان افزوده خواهد شد