Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل استاندار خراسان شمالی گفت: تمام منابع و تجهیزات خودروهایی که به صورت دستی دوگانه می‌شوند باید دارای نشان استاندارد از مبدا کارخانه تولید کننده باشند. - اخبار استانها -

فهیمه مهمان‌نواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به نظارت‌های دوره‌ای اداره کل استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: در طرح طاها که اجرای هماهنگ استانداردها است بر کیفیت محصولاتی که از سایر استان‌ها وارد استان خراسان شمالی نظارت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کالاهایی که در بازار استان به فروش می‌رسد به طور تصادفی مورد نمونه گیری و ارزیابی قرار گرفته و کیفیت این کالاها سنجیده می‌شود. در مواردی نیز با گزارشات مردمی وارد عمل شده و کیفیت کالاها مورد سنجش قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندار خراسان شمالی گفت: برخی از نظارت‌ها نیز به صورت هماهنگ با سایر دستگاه‌ها است که با شرکت نفت برای نازل‌های سوخت و اداره کل صنعت٬ معدن و تجارت نیز بر واحدهای تولیدی نظارت داریم.

آسانسور مراکز تجاری و هتل‌های استان کرمانشاه غیر استاندارد هستند توقف تولید برخی خودروها در صورت عدم رعایت استاندارد تا پایان سال مددی: در قرارداد برخی بازیکنان عرف و استاندارد رعایت نشده است/در استقلال حرف زیاد زده‌اند/هواداران نگران قایدی نباشند

مهمان نواز درباره نظارت بر دوگانه سوز کردن دستی خودروها٬ اظهار داشت: استانداردهای کارخانه ای در این زمینه بر دستگاه‌هایی که نصب می‌شود اعمال شده و باید از ابزار استاندارد استفاده شود. برخی تست‌های لازم از مبدا کارخانه در این موارد انجام می‌شود که تست‌های سلامت در همان جان انجام می‌شود.

وی با اشاره به نظارت بر استاندارد کیفیت گندم در سیلوها نیز گفت: استاندارد گندم استانداردی اجباری نیست ولی در مرحله تبدیل گندم به آرد فرایند نظارت به صورت کامل وجود دارد. البته با هماهنگی شرکت غله بر کیفیت گندم موجود در سیلوها نیز نظارت لازم وجود دارد.

انتهای پیام/311/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در زمین خیلی بد ترکمنستان نتوانستیم کیفیت واقعی خود را نشان بدهیم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری، اظهار داشت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم.

وی افزود: امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قایدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت: در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • واردات کالای بی کیفیت به صفر رسیده است
  • کارگروه تحقق شعار سال در استاندارد البرز تشکیل شد
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • نتوانستیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم
  • ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود