Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جلالزایی گفت: کریدور گردشگری سبز تا کویر از استان گلستان شروع می شود و تا کویر ادامه دارد و دو گردشگری طبیعت سبز و کویر را در خود جای داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در دیدار با غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده گرگان برای توسعه مراودات گردشگری بین استان ها گفت و گو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین در این راستا با رضا آریان پور نماینده آزادشهر هم دیدار و نشست هایی با بخش های خصوصی دفاتر، خدمات، آژانس ها و هتل ها، بزرگان و شیوخ گردشگری گلستان انجام شد تا بتوانیم توسعه مراودات گردشگری را بین سیستان و بلوچستان و گلستان افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این مراودات با عنوان کریدور گردشگری سبز تا کویر مطرح شد که از گلستان شروع می شود و تا کویر ادامه دارد و دو گردشگری طبیعت سبز و کویر را در خود جای داده است.

جلالزایی اظهار کرد: این کریدور شامل استان های گلستان، خراسان های رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان می شود تا مراودات بین این استان ها افزایش یابد و لحظه به لحظه بر توان آن ها افزوده شود.

وی بیان کرد: این اقدام سبب می شود گردشگری را بیشتر رقم بزنیم و دفاتر را افزایش دهیم و تورهای آشنا سازی یا فم تور گسترش یابد و کلاس های آموزشی و آمد و شدهای گردشگری بین دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان را داشته باشیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در این راستا دفتری تحت عنوان دفتر خاطره گشت گلستان در استان گلستان افتتاح شد و در هفته های آینده با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان دفتری را با عنوان دفتر هدف و اطلاع رسانی و گردشگری این استان در سیستان و بلوچستان افتتاح می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تا کویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود