Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@20:31:32 GMT

دغدغه مهم استقلال و فکری

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۳۵۲

دغدغه مهم استقلال و فکری

رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال مدتی است تمرینات خود را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش پیگیری می‌کند و تاکنون نیز دو بازی دوستانه برابر تیم‌های نفت مسجدسلیمان و هوادار برگزار کرده است.

اگر چه تمرینات طبق برنامه و منظم زیر نظر کادر فنی برگزار می‌شود، اما بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باعث نگرانی کادر فنی و بازیکنان جدید شده است، به خصوص اینکه تا آغاز لیگ فرصت زیادی باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال باید 800 هزار دلار بابت طلب وینفرد شفر، سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان پرداخت کند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز شود. مسئولان استقلال مشکلات انتقال پول را باعث دیر شدن پرداختی‌ها اعلام کرده‌اند. تاکنون مبلغ 400 هزار دلار از طلب شفر انتقال داده شده و 200 هزار دلار نیز قرار است برای طلب جپاروف و پاختاکور هزینه شود.

در صورتی که مشکل پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال حل نشود، بازیکنان جدید به همراه داریوش شجاعیان نمی‌توانند قراردادشان را ثبت کنند. ضمن اینکه از مهلت پرداخت‌ها گذشته و این نگرانی وجود دارد که فیفا شاید استقلال را از یک پنجره نقل و انتقالات حتی در صورت پرداخت مطالبات محکوم کند. اگر این اتفاق بیفتد، استقلال مجبور است با بازیکنان فصل گذشته وارد مسابقات شود.

بیشتر بخوانید: سالمندان استقلال به تیم ضربه می‌زنند!

مسئله بعدی که باعث دغدغه فکری بوده، عدم مشخص شدن وضعیت علی کریمی، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته است. دیاباته قرار بود پس از دریافت مطالباتش زودتر به ایران بازگردد، اما طبق اعلام باشگاه نمونه تست کرونایش گُم شده و مجبور به دادن تست دوباره شد. میلیچ نیز بحث پایان برگه‌های پاسپورت و بیماری پدرش را بهانه کرده است. کریمی نیز هنوز بر سر تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسیده است.

در این میان، بازیکنانی چون فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور و عرفان خلیلی‌ نیز مشکوک به ویروس کرونا هستند و تا زمان آزمایش بعدی، امکان شرکت در تمرینات را ندارند.

فکری اعلام کرده که با بازیکنان فعلی هم می‌تواند وارد مسابقات لیگ شود و مشکلی از بابت بازیکن ندارد، اما اگر استقلال می‌خواهد تیم قدرتمندی داشته باشد، نیاز دارد علاوه بر بازگشت دانشگر، اسماعیلی و مهدی‌پور تکلیف دیاباته، میلیچ و کریمی هم مشخص شود.

ضمن اینکه در صورت بازگشت این بازیکنان به تمرینات، آنها از سایر بازیکنان از لحاظ آمادگی و هماهنگی عقب هستند و احتمالا چند هفته اول لیگ را از دست خواهند داد.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال محمود فکری ویلموتس پنجره نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

به گزارش خبروزشی، بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899617

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!