Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تفاهم‌نامه همکاری مابین سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب ۱۰ مورد طرح اشتغال‌زایی، کارآفرینی و حمایتی به ارزش ریالی ۵۰۱ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به امضا رسید.

 

این تفاهم‌نامه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور، حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان و سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان گیلان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۴۰۰ نفر با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال، آموزش‌های حوزه کسب‌وکار برای ۶۰۰ نفر به ارزش ریالی ۹۰۰ میلیون ریال، حمایت از اجرای طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان برای ۱۰ طرح باارزش ریالی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در قالب بیش از ۴۰ غرفه به ارزش ریالی ۴۴۰ میلیون ریال و تعمیر و بهسازی فضای کسب‌وکار به ارزش سه میلیارد ریال اشاره کرد.

همچنین طرح‌های حمایتی برای کاریابی بیش از ۱۵۰ مددجوی مستعد، تشکیل و راه‌اندازی کانون خیرین استان، تشکیل و راه‌اندازی بیش از ۲۰  مراکز نیکوکاری کارآفرینی، شناسایی هدایت نظارت و ارزیابی طرح‌های راهبری شغلی برای ۵۰ نفر و توسعه همکاری با بیش از ۱۰۰ جهادگر کارآفرین نیز در این تفاهم‌نامه به امضا رسید.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی گیلان کمیته امداد سپاه قدس کمیته امداد امام خمینی میلیون ریال ارزش ریالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین