Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس، با تشکیل ستاد ساخت داخل در گروه صنعتی ایران خودرو در سال گذشته، تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، قطعات و مجموعه‌های خودرویی در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده است.

این خودروساز پروژه‌های متعدد داخلی سازی را با سازندگان، تامین‌کنندگان مواد اولیه،‌ صنایع دفاع و هوا فضای سپاه و همچنین مراکز علمی و شرکت های دانش بنیان به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از اهداف خودکفایی از طریق پروژه‌های داخلی سازی نیز از سوی وزارت صمت در قالب میزهای یک تا چهار خودکفایی تعریف و دنبال شده که در این بخش تاکنون کاهش ارزبری ۵۳ میلیون یورویی محقق شده است. پروژه های بهینه سازی طراحی نیز کاهش ارزبری ۵۸ میلیون یورویی را به همراه داشته است.

پروژه‌های داخلی‌سازی قطعات و مواد اولیه خارج از میزهای وزارت صمت نیز تاکنون کاهش ارزبری ۲۷ میلیون یورویی را به دنبال داشته است.

این صرفه جویی ارزی، تبدیل به پروژه‌های توسعه محصول شده و در بخش های مختلف از جمله توسعه قوای محرکه، طراحی پلتفرم و توسعه محصولات جاری در مجموع در قالب ۲۱ پروژه توسعه محصول در گروه صنعتی ایران خودرو سرمایه گذاری شده است.

ایران خودرو کاهش ۱۵۳ میلیون یورویی ارزبری تولید در سال جاری را هدف‌گذاری کرده و با همکاری مجموعه سازندگان، شرکت های دانش بنیان و نهادهای توانمند دیگر به دنبال تحقق آن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری ایران خودرو هوا فضای سپاه شرکت های دانش بنیان صنایع دفاع وزارت صمت علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مهدی رسول پناه مهرداد سپهری میلیون یورویی ایران خودرو کاهش ارزبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!

به گزارش همشهری آنلاین قیمت مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران در جدیدترین ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت «۲ میلیون یورو» کاهش یافت. مهدی طارمی پیش از این با ارزش ۱۲ میلیون یورویی گران ترین فوتبالیست ایران به شمار می رفت. یعنی بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان ارزش ستاره ایرانی کاهش یافته است.
پورتو بعد از تصمیم طارمی در زمستان مبنی بر سفر به ایتالیا برای حضور در تست های پزشکی این بازیکن ایرانی را در لیست سیاه تیمش قرار داد. طارمی در ۳ ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد بازی ها از لیست خارج شد یا نیمکت نشین بود تا از مهره کلیدی اژدها به یک بازیکن خارج از ترکیب تبدیل شود.
هرچند طارمی با مخالفت مدیریت باشگاه پورتو و فشار هواداران سفر خود را در زمستان به ایتالیا لغو کرد ولی انتقال ستاره ایرانی در تابستان به صورت رایگان به نراتزوری تقریبا قطعی است.
طارمی هفته گذشته بعد از ۴ ماه گل نزدن در لیگ پرتغال به دلیل خروج از ترکیب دوباره گلزنی کرد.

سایت ترانسفر مارکت گزارش می دهد که طارمی به دلیل «نیمکت نشینی های مدام و خروج از ترکیب پورتو» با افت ۲ میلیون یورویی مواجه شده است.بر اساس گزارش این رسانه آماری، ارزش طارمی در سال ۲۰۲۲ تا ۲۰ میلیون یورو افزایش یافت اما در در طی یک سال اخیر قیمت ستاره ایرانی با کاهش ۱۰ میلیون یورویی یعنی به نصف رسیده است.

کد خبر 844827 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • ​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!