Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز؛ متن بیاینه فراکسیون مهدویت به مناسب نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولیعصر ( عج) به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ» ، سوره انبیاء ، آیه ۱۰۵

نهم ربیع الاول، عید بیعت با حضرت مهدی ارواحنا فداه، هر سال نور امید به دل‌ها می‌ تاباند، و جان های تشنه را از سرچشمه خوبی ها سیرآب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزها که مشکلات، امان ها را بریده است، امیدها به ظهور منجی عالم بشریت بیشتر شده است و عالم بیش از هر زمانی نیازمند تحول و تکامل است.
دنیای خسته از ظلم و جور خودکامگان، به دنبال آینده‌ای روشن و جهانی پر از عدل و داد است که دست این ستمگران از آن کوتاه باشد.

انتظار ظهور، یعنی آمادگی معنوی و تجلی عملی در مسیر آن برنامه پرشکوه. این آمادگی در سایه ایمان قوی، اعمال صالح و فراگیر شدن معنویت و احیای مکارم اخلاقی صورت می‌ پذیرد همانطور که قرآن مجید درباره یاران حضرت مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) می‌فرماید: خدا وعده حکومت روی زمین، حکومتی آمیخته با امنیت و آرامش و عدل و داد را به کسانی داده که دارای ایمان و عمل صالح اند.

امسال در جشن امامت و عید بیعت، که بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری جشن ها و اجتماعات وجود ندارد، بیش از هر زمانی توجهات مان را معطوف به آن امام غائب از نظر نماییم.

مردم عزیز ایران اسلامی که در کلام و باور امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (حفظه الله) امت زمینه ساز ظهور هستند، در رقابتی عاشقانه، و با تلاش های خالصانه در خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین، قوت قلب یکدیگر هستند.

در این دوران کرونایی باید برای نجات عالم از این ویروس منحوس بیش از هر زمانی دست به دعا برداریم؛ دعا برای شفای بیماران و گرفتاران در تخت های بیمارستان و دعا برای سلامتی و توفیق کادر فداکار درمان، که این روزها رسالتی زینبی بر دوش دارند.

یاد همه شهیدان را گرامی می داریم، شهدای جبهه مقاومت و مدافعان اسلام و حریم اهل بیت و ولایت، و چهره شاخص مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی.

فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید بیعت حضرت ولی عصر (عج) به آزادمردان عالم و مردم ایران عزیز اسلامی- به عنوان پرچمداران تحقق حکومت عدل الهی-، با مقام ولایت و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت نموده و اطمینان می دهیم از تمام ظرفیت های مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق آرمان های مهدوی و تمدن سازی نوین اسلامی استفاده شود.
ان شاءالله به زودی با ادعیه زاکیه حضرت مهدی عج شاهد رفع بلاها و مشکلات از جوامع اسلامی و ملت های مستضعف باشیم.
به امید پیروزی نهایی جبهه مستضعفان علیه مستکبران جهانی.
والسلام علی عبادالله الصالحین»

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حضرت ولیعصر بیانیه مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

 درب‌های دانشگاه تهران از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

همچون هفته گذشته با برنامه جزء خوانی قرآن کریم، نمازگزاران قبل از شروع برنامه‌ها با قرائت یک جزء از کلام وحی، در محضر قرآن کریم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند:

• ارتباطات مردمی قوه قضائیه
• کمیته امداد امام خمینی(ره)
• شهرداری تهران

مهد معارفی آدینه و کانون دانش‌آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی هستند.

فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران فراهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام