Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، بیش از ۲۰۰ نفر از شیعیان مقیم امارات که اکثر آنها با ملیت پاکستانی و از مناطق پاراچنار، گلگت بلتستان و کراچی بوده اند تاکنون توسط نیروهای امنیتی اماراتی ربوده شده اند.

همچنین اخیراً پلیس ابوظبی بدون هیچ علتی دست به بازداشت شیعیان پاکستان بویژه اهالی پاراچنار زده و مقدمات اخراج آنان از این کشور را فراهم می‌کند و تا شب گذشته بیش از ۷۰ نفر از کارگران و رانندگان پاکستانی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام ادمین پاکستانی اماج، تاکنون سفارت پاکستان در امارات هیچ اقدام مؤثری برای حمایت از بازداشت شدگان انجام نداده است و پلیس ابوظبی نیز پاسخگوی خانواده‌های نگران این بازداشت شدگان نیست.   با بررسی وضعیت حاکم بر منطقه و دومینوی برقراری ارتباط با رژیم اشغالگر اسرائیل، نقش جلب توجه حاکمان عرب برای خوش خدمتی به صهیونیست‌ها بی تأثیر به نظر نمی‌رسد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از مفقود شدن سه عشایرنشین زن در سیل در عنبرآباد خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر تاکنون یک مفقودی پیدا شده است. - اخبار استانها -

رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، از مفقود شدن سه عشایرنشین زن در روستای سرجنگل عشایری از توابع منطقه جبالبارز جنوبی در شهرستان عنبرآباد خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام مردمی مبنی بر مفقود شدن این سه زن عشایرنشین بلافاصله اولین تیم امدادونجات هلال احمر در منطقه حضور یافت.

وی با اشاره به اینکه این سه نفر در عبور از مسیر رودخانه در منطقه عشایری مفقود شده‌اند، گفت: خوشبختانه تاکنون یکی از مفقودین در صحت و سلامت توسط نیروهای هلال احمر پیدا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه سه تیم امدادونجات شامل تیم آنست و پشتیبانی نیز به منطقه مذکور اعزام شدند، ادامه داد: تلاش‌ها برای نجات جان 2 تن از مفقودین ادامه دارد.

وی افزود: در پی هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استانداری کرمان و همچنین بارندگی‌های اخیر در جنوب این استان، نیروهای هلال احمر در حال امدادرسانی به متاثرین از حوادث جوی هستند.

به گزارش تسنیم، به گفته یزدان افشار، فرماندار عنبرآباد 3 دختر نوجوان از منطقه عشایرنشین عنبرآباد شب گذشته در سیل عنبرآباد مفقود شدند و خانواده آنها در بخش مردهک ارتفاعات کلهک به تذکرات فراوان و اقدامات مکرر برای تخلیه مکان بی‌توجهی کردند.

لازم به ذکر است که تاکنون یکی از 3 مفقودی شب گذشته بر اثر سیل که یک دختر 20 ساله است پیدا شده و نیروهای امنیتی و امدادی در جست‌وجوی خواهران 17 و 12 ساله او هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • ببینید | بازداشت عامل حمله امنیتی به سفارت ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد