Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:26:36 GMT

نشر هاجر بسته کتب «مهدوی» خود را عرضه کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۶۰۶

نشر هاجر بسته کتب «مهدوی» خود را عرضه کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حقانی، مدیر روابط عمومی مرکز نشر هاجر (ناشر تخصصی کتب زن و خانواده) گفت: مرکز نشر هاجر با هدف ترویج و تبلیغ امر کتابخوانی و رشد آگاهی‌های عمومی جامعه اقدام به تهیه و عرضه کتب با قریب به ده موضوع کرده است.

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم ادامه داد: مجموعه این کتب در موضوعاتی همچون؛ «ادبیات مهدوی»، «فلسفه ظهور»، «انتظار و رسالت منتظران»، «نشانه های ظهور»، «وظایف منتظران»، «آخرالزمان» و… مطالب ارزشمندی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از اسامی کتب این بسته مناسبتی افزود: «دانشنامه شعر مهدوی»، «جامعه مهدویم»، «قیامت و قیام امام مهدی در وزان وحی»، «روزگار مردم پیش از فرج»، «آیین انتظار»، «نشانه های ظهور او»، «نخل و نارنج»، «روزنه‌هایی از عالم غیب»، «و آنکه دیرتر آمد»، «امید آخر»، «سرود سرخ انار»، «پا در میانی» و «حضرت مهدی فروغ تابان ولایت» از جمله این کتب خواندنی می‌باشد.

حجت الاسلام حقانی بیان کرد: هر یک از این کتب حاصل زحمات پژوهشی محققان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی می‌باشد که ازسوی مرکز نشر هاجر به چاپ و گردآوری شده است.

وی اظهارکرد: «مجموعه مقالات دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهودیت»، «مجموعه سروده‌های ادبی مرتبط با مهدویت که در بردارنده اشعار شاعران قرن چهارم تا امروز است»، «ویژگی‌های جامعه مهدوی در ابعاد توحید، عبودیت، امنیت و عدالت اجتماعی»، «شباهت‌های قیامت و مهدویت»، «شباهت‌های وقایع قیامت و مهدویت پس از وقوع»، «مهدویت از منظر آیات و روایات»، «روایات وارده در فتنه آخرالزمان و راه نجات از آن را در ابواب مختلف»، «خلاصه مکیال المکارم»، «علل و فواید و نتایج دعا برای حضرت ولی عصر (عج) و نیز وظایف دیگر ما نسبت به آن حضرت می باشد»، «احادیث معتبر از ائمه (علیهم‌السلام) در مورد نشانه‌های پیش از ظهور آقا»، «روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری»، «داستان‌های واقعی و کرامات ائمه اطهار علیهم‌السلام و عالمان عامل و زاهدان پیرو اهل بیت (علیهم‌السلام)»، «ارائه برخی از داستان‌های کتاب نجم الثاقب با موضوع ملاقات با حضرت»، «نمای کلی از سیمای حضرت مهدی علیه‌السّلام، ویژگی‌های ایشان و وقایع هنگام ولادت آن حضرت»، «پرسش و پاسخ پیرامون غیبت صغری، نواب اربعه، غیب کبری، قیام قبل از ظهور، ولایت فقیه و عقیده به مصلح جهانی» از جمله سرفصل‌های این بسته مناسبتی می‌باشد.

لازم به ذکر است، مخاطبان نشر هاجر می‌توانند جهت تهیه این اثر به فروشگاه مرکزی واقع در شهر مقدس قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران طبقه اول واحد ۱۱۴ و یا با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز نشر هاجر به نشانی www.hajarpub.ir محصولات مورد نظر را با تخفیف ویژه به صورت اینترنتی خریداری کنند.

کد خبر 5056045

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدویت امام حسن عسکری ع معرفی کتاب معرفی کتاب سازمان اوقاف و امور خیریه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی امام رضا ع ویروس کرونا تمدن اسلامی سازمان سمت غلامعباس توسلی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات مرکز فرهنگی شهر کتاب رادیو گفتگو پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی نشریات مرکز نشر هاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله | ربع‌سکه در صدر تقاضا
  • محور هراز بسته شد
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد