Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا عباس پاشا معاون منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به آمار کارکنان دولتی استان تهران به ویروس کرونا ، اظهار کرد: تاکنون ۱۵ درصد از کارکنان دستگاه‌های دولتی در سطح استان تهران مبتلا به کرونا شده‌اند که آمار دقیق جان باختگان و بهبود یافتگان در اختیار وزارت بهداشت است.

معاون منابع انسانی استانداری تهران با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر تهران بهتر از سایر شهر‌های استان رعایت می‌شود، اظهار کرد: همین موضوع سبب شده که آمار مبتلایان در شهر تهران کمتر از سایر شهر‌های استان تهران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان‌های دماوند و ورامین بیشترین آمار ابتلا به کرونا را در سطح استان دارند که وضعیت آن‌ها قرمز اعلام شده و محدودیت‌های شدیدی اعمال می‌شود.

عباس پاشا در خصوص دستگاه‌های دولتی که شمار مبتلایان آن‌ها بیشتر است، گفت: میزان ابتلا به کرونا در میان کارکنان بانک‌ها و مخابرات به دلیل مراجعات مردمی بیشتر از سایر دستگاه‌هاست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کرونا آمار ابتلا به کرونا استانداری تهران کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در پایان هفته بیست و چهارم توانست ۴۵ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول قرار گیرد. سپاهان با هدایت «ژوزه مورایس» موفق شد روز گذشته، ملوان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا طلسم عدم پیروزی برابر این تیم را پس از ۱۰ سال بشکند.

سپاهان با اینکه در دیدارهای اخیر نتوانسته آن طور که باید رضایت هواداران خود را به دست آورد اما شاگردان مورایس در ۳ بازی اخیر خود برابر تیم‌های صنعت نفت آبادان، نساجی و ملوان توانسته‌اند آمار خوب ۸۴ درصد پاس صحیح در هر بازی را از خود به ثبت برسانند.

بازیکنان سپاهان در مصاف با صنعت نفت آبادان که با نتیجه دو بر یک مغلوب شدند، ۶۲۰ پاس به یکدیگر ارسال کردند که ۷/‌‬ ۸۴ درصد آنها صحیح بود. زردپوشان در مصاف خانگی با نساجی، ۵۶۳ رد و بدل کردند که باز هم دقت پاس آنها ۷/‌‬ ۸۴ بود. در دیدار روز گذشته شاگردان مورایس اختلاف چشمگیری نسبت به حریف از لحاظ تعداد پاس‌های رد و بدل شده نداشتند، اما آمار خوب ۴/‌‬ ۸۴ درصد پاس صحیح را به ثبت رساندند.

رکوردار ارسال پاس‌های صحیح تا به اینجای لیگ برتر در دست پرسپولیس است که در بازی با صنعت نفت آبادان، دقت پاس ۸/‌‬ ۹۰ درصد را بازیکنان این تیم داشتند که نشان از کیفیت خوب تیم‌های بالای جدولی می‌دهد.

کد خبر 6085124

دیگر خبرها

  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست