Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال الاهلی شب گذشته با نتیجه سنگین 7 بر یک مقابل السد در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را محتمل شد.

در همین رابطه نشریه «الوطن» قطر در چاپ امروزش به انتقاد  از عملکرد امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الاهلی پرداخت و نوشت: در بازی الاهلی با السد به نوعی تقابل بهترین خط دفاع با بهترین خط حمله لیگ ستارگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی تا اینجای رقابت ها تنها با دریافت یک گل بهترین خط دفاع را داشت و السد با گلزنی بالا بهترین خط حمله را داشت. امید ابراهیمی کاپیتان ایرانی الاهلی و شانی لوری مدافع استرالیایی در این بازی بدترین نمایش فصل خود را داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امید ابراهیمی الاهلی انتقاد بهترین خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود

شب تلخ المپیکو، بدترین خاطره دوران حرفه ای راکیتیچ است.

ایوان راکیتیچ هافبک ۳۶ ساله کروات که آخرین سال های دوران حرفه ای خود را در الشباب عربستان سپری می کند، دیدار معروف رم و بارسلونا در سال ۲۰۱۸ را به عنوان بدترین خاطره از دوران حرفه ای خود معرفی کرد. تیم والورده در شرایطی که در بازی رفت با نتیجه ۴-۱ برنده شده بود، در بازی برگشت کامبک خورد و ۳-۰ مغلوب شد.

راکیتیچ در مصاحبه با Juantes FC گفت:

بازی برگشت بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه ای من بود. بازی را رها کردیم و اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. در آن تیم بارسلونا، کارهای بزرگ زیادی انجام دادیم اما آن بازی .... هنوز ناراحت هستم و حسرت می خورم. ما یکی از بهترین تیم هایی بودیم که فوتبال به خود دیده است اما مقابل رم می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏