Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@00:36:06 GMT

آمار جهانی کرونا/ کرونایی‌های کلمبیا میلیونی شدند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۶۴۲

آمار جهانی کرونا/ کرونایی‌های کلمبیا میلیونی شدند

خبرگزاری تسنیم: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۳ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۲۸۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۱۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۱ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۲۵۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۰ هزار و ۲۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۱۷۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۰ هزار و ۵۱۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۵ هزار و ۱۴۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۵۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۱۹ هزار و ۳۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۲ هزار و ۹۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۲۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۵۷ هزار ۱۶۳ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۵۱۳ هزار و ۸۷۷، یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۰۷، یک‌میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۷۲، یک‌میلیون و ۹۰ هزار و ۵۸۹ و یک‌میلیون و ۱۵ هزار و ۸۸۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های مکزیک با ۸۹۱ هزار و ۱۶۰ نفر و پرو با ۸۸۸ هزار و ۷۱۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۷ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۲۲۸، ۵ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۹۸ و ۴ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۹۱۵ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: فردا

کلیدواژه: آمار جهانی کرونا کلمبیایی فوتی کرونا مبتلایان کرونا دست داده اند یک میلیون ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود اما باید کشورهای جدیدی برای صادرات کالاها بازاریابی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید در بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده و این در جهت اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در استان است، افزود: باید تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند، بر همین اساس کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید، صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که باید در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

حسین نژاد گفت: حضور قوی استان در نمایشگاه اکسپو تهران مؤثر است و بسترسازی برای حضور تمام بخش‌های تولیدی به جهت معرفی تولیدات و ظرفیت‌های استان فراهم شود.

وی در خصوص آماده‌سازی غرفه‌ها در این نمایشگاه نیز اظهار داشت: تمهیدات لازم برای حمل و نقل و غرفه‌آرایی و … نیز باید با کار کارشناسی اندیشیده شود.

ناصر فخر موحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو حضور قوی و فعال خواهد داشت، اظهار کرد: ۲ بخش خصوصی و دولتی با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل‌های استان و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

کد خبر 747026

دیگر خبرها

  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • شورای امنیتِ کی؟