Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان مرکزی روز دوشنبه با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان در سازمان صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا از اراک، استاندار مرکزی در آئین بهره‌برداری از  این مرکز خدمات سرمایه گذاری افزود: شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی در سال جاری نشان می‌دهد که با تلاش مسئولان استان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان، جهش تولید در استان محقق شده و باید تلاش شود که این مهم در پنج ماه آینده نیز تدوام داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی آقازاده ادامه داد: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیاری برای تحقق جهش تولید دارد و برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای بهره‌گیری حداکثری از این ظرفیت‌ها صورت گرفته که در صورت اجرای صحیح برنامه‌ها و مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول، شرایط اقتصادی استان بهبود خواهد یافت.
استاندار مرکزی بیان کرد: ‌با وجود شرایط تحریم و محدودیت‌های اقتصادی که در سال جاری به اوج خود رسیده، فرآیند تولید در استان و کشور با قدرت جریان دارد.
آقازاده بیان کرد: بازگشایی مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فرصت مناسبی است تا تولید کنندگان در نقاط مختلف استان بدون حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات خود را در بر ساعت از شبانه روز مطرح تا نسبت به حل مشکلات اقدام شود.
وی اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز گام بلندی در جهت چابک‌سازی و تسهیل امور اداری برای حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار مرکزی جهش تولید اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد