Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:17:11 GMT

تأمین منابع مالی اعمال مدرک دوم فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۷۵۷

تأمین منابع مالی اعمال مدرک دوم فرهنگیان

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت: ایراد شورای نگهبان به تأمین منابع اعمال مدرک دوم فرهنگیان برطرف و بار مالی آن در نظر گرفته شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی گفت:‌ براساس ماده 3 طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، این وزارتخانه مکلف به اعمال مدرک دوم فرهنگیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تشریح ماده 3 این طرح عنوان کرد: وزارت امور اقتصادی موظف است، در اجرای ماده (78) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی ، مقررات مالی دولت (2) مصوب 4 اسفند سال 93 با اصلاحات و الحاقات بعدی، منابع موضوع ماده مذکور را به صورت سه ماهه از مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی مربوط وصول کند و پس از واریز به خزانه و درج در قالب ردیف مشخص در بودجه‌های سنواتی برابر موافقت نامه‌های مربوطه در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد.

حاجی‌بابایی با اشاره به تبصره این ماده عنوان کرد: براساس تبصره ماده 3 این طرح، وزارت آموزش و پرورش نیز مکلف است نسبت به اعمال مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند بدون رعایت سقف، اقدام کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس افزود: بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش بینی شده در ردیف 1127500 وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال 99 تامین می‌شود و از تاریخ  اول بهمن 99 قابل اجراست.

گزارش/ چرا "بحران کمبود هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان" جدی گرفته نمی‌شود؟!آغاز خشت‌گذاری مسکن ویژه فرهنگیان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگیان فرهنگیان وزارت آموزش اعمال مدرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟