Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی ژیمناستیک اعلام کرد ورزشکاران برای مسابقه بین‌المللی توکیو باید ۲ هفته در کشور خود در قرنطینه باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام ریمانتاس باگدوناس روزهای ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهر ویلنیوس در ۱۰ وزن و با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان کشتی لیتوانی با ارسال نامه‌ای از کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده‌اند.

کد خبر 451773

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد فدراسیون کشتی کشتی قهرمانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، دراین رقابت دو روزه کشتی گیرانی از کشور‌های ایران، عراق، ارمنستان در سالن ۱۲۰۰ نفری مریوان به مصاف هم رفتند.
در وزن ️۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به ترتیب آقایان پیام احمدی، سید طا‌ها موسوی، کیا رستمی، محمدامین حسینی وحسین بالی بر سکوی قهرمانی ایستادند.
رقابت‌های پنج وزن اول این پیکار‌ها با حضور ۷۶ کشتی‌گیر از کشور‌های یاد شده برگزار شد؛ که در آن «کیا رستمی» کشتی گیر شایسته کردستانی در وزن ۷۲ کیلوگرم توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود مدال طلا را کسب کند و «مهرزاد زیبالقا» دیگر نماینده کردستان نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به نشان برنز دست یافت.

در پایان ،نفرات برتر راهی مسابقات آسیایی و جهانی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا