Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:28:43 GMT

تقلای ترامپ بر ای ایجاد تردید در نتیجه انتخابات

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۱۷۷۰

تقلای ترامپ بر ای ایجاد تردید در نتیجه انتخابات

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ترامپ دقایقی پیش در حساب توئیتر شخصی خود با واکنش به اعلام این خبر و با نقل قول مستقیمی از یک خبر نوشت: دادگاه استیناف در ایالت پنسیلوانیا درخواست دولت ترامپ مبنی بر نظارت بر دفاتر اقماری انتخابات را رد کرد.

ترامپ در ادامه خطاب به شبکه خبری راست افراطی طرفدار وی موسوم به «او.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.ان.ان» (OANN) نوشت: این موضوع بسیاری دهشتناک است، ما تنها به دنبال شمارش عادلانه آرا هستیم، این موضوع می تواند به موارد بسیاری بدی منتهی شود.

رئیس جمهوری آمریکا درحالی این پیام ضمنی خدشه دار شدن نتایج آرا در آمریکا را دقایقی پیش توئیت کرد که چندی پیش تارنمای خبری آمریکایی «قانون» (Law.com) نوشته بود بنابر تصمیم قاضی در ایالت فیلادلفیا آمریکا نظارت بر شمارش حوزه های رای گیری تا پیش از زمان شمارش رسمی آرا در آمریکا بنابر قانون ممنوع است.

«گری گلازر» (Gary Glazer)  اعلام کرد که افراد مرتبط به ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری حق نظارت بر حوزه های رای گیری تا روز پیش از برگزاری انتخابات را ندارند.

ترامپ  درحالی در صورت باخت در انتخابات زمینه سازی  می کند که بنابر گزارش نشریه گاردین تاکنون بیش از شصت میلیون آمریکایی در رای گیری پیش از موعد آرا خود را به صندوق ها انداخته اند امری که به نوشته گاردین یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

رای گیری که رای دهندگان آمریکایی حتی پیش از برگزاری مناظره دونامزد ریاست جمهوری آمریکا از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، تصمیم خود را گرفته بودند، تا پیش از برگزاری آخرین مناظره بین ترامپ و بایدن، ۴۸ میلیون و ۷۰۰هزار آمریکایی از طریق پست و یا ایستادن در صف های طولانی آرای خود را به صندوق ها انداخته بودند.

انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان‌ماه) است، اما به دلیل شیوع کرونا، رای‌گیری پستی و حضوری زودهنگام در بسیاری از ایالت‌ها از چند هفته و چند روز پیش آغاز شده است.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا ترامپ پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا ترامپ انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا ترامپ اخبار کنکور رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ