Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا، بخش دیگری از مطالبات وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین تیم فوتبال استقلال امروز پرداخت شد.

به گزارش  تسنیم، باشگاه استقلال در تلاش است هر چه زودتر طلب وینفرد شفر سرمربی آلمانی پیشین تیم فوتبال استقلال را پرداخت کند، اما به دلیل شرایط سخت انتقال پول به حساب این مربی در کرواسی به سختی در حال پرداخت مطالبات شفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، امروز بخش دیگری از بدهی شفر به حساب او واریز شد و باشگاه امیدوار است با پرداخت مرحله به مرحله مطالبات این مربی، پرونده شکایت 600 هزار دلاری او را ببندد. همچنین منابع مالی برای طلب 200 هزار دلاری سرور جپاروف و باشگاه پاختاکور ازبکستان تأمین و از طرف مقابل شماره حساب خواسته شده است تا پول آنها نیز واریز شود.

در صورتی که باشگاه استقلال موفق به پرداخت مطالبات و بستن این سه پرونده شود، پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز خواهد شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039u1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اقلید با گریزی به برخی مطالبات مردم اقلید گفت: سال گذشته افرادی در سطح شهرستان اقلید به صورت غیر رسمی با دریافت مبالغی اقدام به جذب نیرو و ایجاد مشاغل خانگی می‌کردند که با توجه به ابهامات موجود در نحوه فعالیت، در مردادماه سال گذشته با ورود دادستان اقلید این افراد اقدام به ثبت شرکت کردند.

امام جمعه اقلید افزود: با این حال، واحد پیشگیری از وقوع جرم دادسرای اقلید در پیامی از مردم خواست تا قبل از عضویت در شرکت مذکور آگاهانه عمل نموده و در خصوص فعالیت شرکت تحقیق بیشتری کنند.

وی بیان کرد: این شرکت در مدت کوتاهی موفق به جذب بیش از هزاران نفر شد و با پرداخت دستمزدهای نامتعارف به نیروها در قبال کار اندک، موجب وسوسه نیروها و افزایش آورده شد.

حجت الاسلام گشول با بیان اینکه همین ابهامات و پرداخت‌های نامتعارف موجب ناتوانی در پرداخت‌ها و نگرانی نیروهای این شرکت شد، عنوان کرد: این شرکت در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان به نیروها بدهکار است و ناتوانی در پرداخت‌ها موجب شده تا نیروها و سرمایه‌گذاران نسبت به این شرکت طرح شکایت کرده و در همین راستا دادگستری اقلید جهت تسهیل و تسریع در رسیدگی به مطالبات شکات وارد عمل شده و پس از شناسایی اموال و اعضای این شرکت دستور توقیف آنها صادرشده است.

وی اعلام کرد: اموال موجود در شرکت صورت‌برداری، بسته بندی و با نظر کارشناس، قیمت‌گذاری و به بازار تزریق شده که امید می‌رود با فروش این اجناس بتوان نسبت به تسویه مطالبات مردم اقدام نمود.

امام جمعه اقلید خاطرنشان کرد: ان شاء الله با صبوری مردم و بازخورد عاقلانه با این موضوع و همچنین با همکاری و همیاری مسؤولان در سطح شهرستان و مقامات استانی و کشوری بتوان در حل مشکلات ایجاد شده، تدبیری اندیشید و مردم بزرگوار که خیلی از آنها از اقشار کم در آمد جامعه هستند به حق خودشان برسند.

رئیس شورای فرهنگ‌عمومی اقلید تاکید کرد: حل این مشکل نه فقط باید به وسیله دادستان و دادگستری انجام بشود، بلکه باید کلیه نهادهای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی با یک تعامل و انسجام و همکاری و وحدت کلمه اقدامات لازم را انجام تا مردم و مال باختگان به حق و حقوق خودشان برسند.

کد خبر 6082555

دیگر خبرها

  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • آقایان اراده کرده بودند استقلال را از آسیا حذف کنند
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • ارسال پول به چین چگونه است ؟