Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان, فرماندار هرسین گفت: تعطیلی بازار برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره ابتلا به کروناست و مردم باید از حضور در مراسمات فاتحه خوانی و هرگونه تجمع با جدیت خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، صبح امروز جلسه اضطراری مقابله با کرونای شهرستان هرسین به ریاست فرماندار شهرستان  و با حضور امام جمعه، اعضای شورای اداری، اعضای اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و اصناف مختلف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در ابتدای این جلسه وضعیت شهرستان هرسین را نگران کننده توصیف کرد و بیان داشت: مصوبات ستاد کرونای استان از روز دوشنبه پنجم آبانماه لازم الاجراست و در این‌ راستا از مردم و اصناف انتظار بیشتری داریم.

کنجوریان افزود: مردم باید وضعیت قرمز و پرخطر شهرستان را جدی بگیرند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از حضور در سطح شهر خودداری کرده و فقط برای انجام امور ضروری از خانه خارج شوند.

فرماندار هرسین همچنین تکمیل شدن ظرفیت بستری در بیمارستان شهدای هرسین را زنگ خطری برای مردم عنوان کرد و بیان داشت: باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در سطح شهر مدافعان سلامت را یاری کنیم.

فرماندار هرسین اظهار داشت: تعطیلی بازار برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره ابتلا به کروناست و مردم باید از حضور در مراسمات فاتحه خوانی و هرگونه تجمع با جدیت خودداری کنند.

وی بیان داشت: کانال هایی تحت عنوان فاتحه خوانی و مراکز چاپ اعلامیه از مقصران حضور مردم در تجمعات هستند و از روز دوشنبه در صورت دعوت از مردم به منظور حضور در فاتحه خوانی صد در صد تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

کنجوریان همچنین از صاحبان عزا خواست به منظور شادی روح میت خود و احترام به مردم و جلوگیری از ابتلای مردم به کرونا مراسم عزاداری خود را به بصورت محدود و با حداقل اطلاع رسانی و در کمترین زمان ممکن برگزار کنند.

فرماندار هرسین همچنین ابراز امیدواری کرد که انشاالله بتوانیم در طول این یک هفته تعطیلی  شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا باشیم.

کنجوریان همچنین از مسدود کردن مسیر های ورودی آرامستان ها و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین خبر داد و بیان داشت: از هموطنان و مخصوصا هم استانی های عزیز خواهشمندم بخاطر قطع زنجیره کرونا در مراکز تفریحی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین حضور پیدا نکنند.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: پلمب واحد های صنفی که پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند ادامه خواهد داشت و در صورت تکرار فهرست آنان در رسانه ها منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرماندار هرسین شهرستان هرسین فاتحه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری امروز در مراسم سالگرد شهید حجازی با اشاره به جنایات یهود در طول تاریخ اظهار داشت: باید یهود را بشناسیم، قرآن کریم قوم یهود را دشمن‌ترین قوم علیه اهل ایمان و مسلمانان معرفی  و از آنان بعنوان مزاحمین علیه رسولان الهی و توطئه گران علیه پیامبر اسلام (ص) یاد کرده است.
 
این عالم اهل سنت تصریح کرد: در آیۀ ۸۲ سورۀ مائده خداوند متعال به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ» دشمن‌ترين افراد نسبت به اهل ايمان يهود هستند.
 
ماموستا قادری عنوان کرد: این قوم در طول تاریخ، قومی مزاحم و ضد پیامبران الهی و حریصان تاریخ بوده‌اند، اگر سیرت حضرت خاتم را ملاحظه کنیم، می‌بینیم از روز ولادت اسلام، این قوم خبیث همواره علیه اسلام و قرآن و حضرت رسول بوده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه  بیان کرد: خداوند متعال به پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید هوشیار این قوم باشید. «وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ» هرگز یهود و نصاری از شما مسلمانان راضی نخواهند شد، مگر اینکه تسلیم خواسته‌های آنها شوید.
 
وی با اشاره به یهود و فلسطین بیان داشت:  اگر صفحات تاریخ را ورق بزنیم، این قوم محل خاصی نداشته‌اند و هرکجا زیسته‌اند، فتنه‌ای بیش نبوده‌اند. در سال ۱۹۰۹ میلادی ۱۱۵ سال قبل، بعد از جنگ جهانی اول و شکست امپراتوری عثمانی، انگلیس بر سرزمین اشغالی فلسطین مسلط شد، در آن ایام تعداد یهودیان ۸ هزار نفر بودند.
 
وی ادامه داد: در سال ۱۹۴۵، بعد از جنگ جهانی دوم تعداد آنها به ۴۸ هزار نفر رسیدند، انگلیس روباه ‌صفت همراه آمریکا و شوروی به آنها رسمیت دادند و در قلب مسلمانان پاسگاه مزاحمی دایر کردند.
 
امام جمعه شهرستان پاوه گفت: از آن تاریخ ۷۶ سال است دنیای اسلام گرفتار این قوم فتنه هستند و فعلاً ۸ میلیون نفرند و با پشتیبانی کفر جهانی بخصوص آمریکا، دارند در مقابل قریب به دو میلیارد مسلمان قلدری می‌کنند.
 
ماموستا قادری در ادامه اظهار داشت: همچنان که برادران و خواهران محترم در جریان هستید، مدت بیش از ۶ ماه است شاهد کشتار و مصدوم کردن و آواره نمودن مردم فلسطین و غزه هستیم که تاکنون بیش از ۳۳ هزار شهید و بیش از ۷۵ هزار مصدوم و دو میلیون آواره دارند.
 
وی افزود: در دنیای اسلام، ملت‌های مسلمان ضمن حسرت و اظهار ناراحتی، علیه رژیم صهیونیستی ابراز تنفر می‌کنند و دولت‌هایشان نیز نگاه می‌کنند و در این میان جمهوری اسلامی تنها مانده و به‌تنهایی در ۶ ماه گذشته در فکر راه‌حلی در جهت نجات مردم غزه بوده است.
 
امام جمعه شهرستان پاوه عنوان کرد: عاقبت در شنبه‌شب و بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند متعال و با عدّه و عُدّه خود در مدت ۴ ساعت با قریب ۴۰۰ پهپاد و موشک به قلب رژیم کودک‌کش صهیونیستی حملۀ شجاعانه و قاطعانه نمود و ذات اقدام مبارک و نشان دادن شجاعت و قدرت نظام و دل‌خوشی برای مردم غزه و مسلمانان جهان شد، لذا ما نیز ضمن تقدیر و آفرین، به دوستان سپاه درود عرض می‌کنیم و ممنون فرماندهی کل قوا هستیم و به همه کسانیکه در این عملیات مهم نقش داشتند می‌گوییم دستتان درد نکند، ما هم با عزت و صبر و هوشیارانه آماده‌ایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان