Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه توییتر وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی نوشت: در همه جا ثابت شده است که کرونا مرگ بار، مخرب و بی‌رحم است اما به دلیل این که همدستی بی‌رحم،  یعنی رژیم آمریکا را دارد در ایران بدتر است. 

وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: آمریکا فشار حداکثری در زمینه تروریسم سلامت را بالا برده و مردم ایران را در حالی که با این بیماری همه گیر مبارزه می کنند،  مورد تحریم های غیر انسانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ما بر (این وضع) غلبه می‌کنیم اما هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد. 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا آمریکا تروریسم سلامت تحریم کرونا تروریسم سلامت آمریکا تحریم پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است

وزیر امور خارجه کشورمان بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی‌ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش‌های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • سفر رئیسی به آفریقای جنوبی در برنامه‌های این کشور قرار دارد
  • وزرای امور خارجه ایران و آفریقای جنوبی گفت‌وگو کردند