Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:52:10 GMT

۱۰۰ ایستگاه طرح آمران سلامت در البرز فعال شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۲۷۰

۱۰۰ ایستگاه طرح آمران سلامت در البرز فعال شد

 محمدباقر خلفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده ۵۰ ایستگاه آمران سلامت در شهرستان پرجمعیت کرج و بقیه در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان فعال شده اند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با برپایی چادر در مکان‌های شلوغ، فروشگاه‌ها، ورودی مترو ، ترمینال‌های مسافرتی و سایر مکانها ، آموزش‌های لازم  را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفی گفت : شرکت کنندگان در این طرح با تجهیزات حفاظتی بهداشتی هموطنان را به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا در ۹ ماه گذشته در سراسر جهان همه‌گیر شده است، بیان داشت: با توجه به اینکه تاکنون علم پزشکی نتوانسته واکسن و داروی قطعی برای این ویروس پیدا کند، برای مقابله با این بیماری، ارائه آموزش‌های همگانی و پیشگیری از ابتلا به این بیماری ضروری است.

خلفی درخصوص سخنان حکیمانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله العالی)، در دیدار با رییس جمهوری و مسوولان بهداشتی و درمانی، خاطرنشان  کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری ی بر تعامل دستگاه‌های متولی، شیوه‌های پیشگیری، بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و حضور نیروهای داوطلب، مخلص و مومن برای کنترل این ویروس تاکید کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری طرحی با عنوان آمران سلامت برای توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب‌پذیر جامعه در مواجه به ویروس کرونا در جمعیت هلال احمر پایه‌گذاری شد.

طرح آمران سلامت ویژه همه‌گیری ویروس کوید ۱۹ از پنجم آبان در سراسر کشور اجرا شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا البرز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود