Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا پنجشنبه جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود. امروز و فردا در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

از امروز تا چهارشنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر ۴ تا ۶ درجه کاهش می‌یابد و از سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری دما هوا در شمال شرق ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا تا پنجشنبه با توجه به افزایش شرایط پایداری و سکون نسبی جو، کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج کاهش می‌یابد.

همچنین بعدازظهر روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق استان‌های کرمان و هرمزگان وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان هواشناسی هواشناسی ایران هواشناسی سازمان هواشناسی بارش باران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود

محمدرضا قاضی گفت: از امروز بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم که سرعت وزش باد به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

 کارشناس هواشناسی قم با بیان این که حداکثر سرعت وزش باد برای فردا و پس‌فردا ۵۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: افزایش وزش باد ممکن است در برخی نقاط از جمله شرق استان به ویژه در جاده گرمسار باعث خیزش گردوخاک شود.

او ادامه داد: امروز خیزش گردوخاک بیشتر محسوس است، ولی برای فردا و پس‌فردا نیز پیش‌بینی می‌شود.

قاضی عنوان کرد: روز سه‌شنبه هفته جاری اوج فعالیت سامانه است که شاهد بارش باران به‌صورت متناوب، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

 کارشناس هواشناسی قم با اشاره به این که بارش باران عمدتا مناطق غربی استان را در بر می‌گیرد، گفت: پدیده غالب در روز چهارشنبه وزش باد خواهد بود.

قاضی با اشاره به اینکه دمای هوا با فعالیت سامانه به‌صورت تدریجی کاهش پیدا می‌کند، افزود: حداکثر دما برای امروز، فردا و پس‌فردا به ترتیب ۳۱، ۲۹ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد و حداقل دما برای امشب، فرداشب و پس‌فرداشب به ترتیب ۱۴، ۱۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی