Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@19:41:58 GMT

کلاهبرداری شرکت های هرمی در تنکابن

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۴۴۴

کلاهبرداری شرکت های هرمی در تنکابن

فرمانده نتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و انهدام باند 11 نفره کلاهبرداری شرکت های هرمی خبر داد .

سرهنگ " محمد صادق شاه نظری " اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در یک منزل در امر شرکت های هرمی ، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، تعدادی جوان غیربومی درطول چند ماه اخیر در شهر تنکابن در حوزه شرکت هاتی هرمی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شاه نظری افزود: 11 متهم به فعالیت در شرکت های هرمی تحت پوشش این شرکت اقدام به فریب جوانان و کلاهبرداری از آنان می کردند .*/پلیس 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شرکت های هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ محمد توحیدی   در نشست خبری، با اشاره به کاهش آمار سرقت و جرایم خشن در شهرستان افزود: در سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی سرقت از منزل، کاهش ۵۰ درصدی جیب بُری و کاهش ۵۰ درصدی کیف قاپی در شهرستان بودیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار فقره پرونده در شهرستان تشکیل شد که از این تعداد، ۱۲۷۰۰ منجر به سازش شده است.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۶ هزار تماس با ۱۱۰ شهرستان، انجام شده که از این تعداد بیش از ۱۴۸ هزار مورد عملیاتی شد.

فرمامده انتظامی شهرستان ارومیه، امنیت را مؤلفه بسیار مهمی در جامعه دانست و گفت: احساس امنیت توسط مردم بسیار مهمتر از خود امنیت است.

وی با اشاره به نقش رسانه در خنثی سازی عملیات دشمن افزود: دشمن در فضای مجازی و رسانه ای با تولید محتواهای متنوع بدنبال تشویش اذهان عمومی جامعه است که اصحاب رسانه با انعکاس درست و به موقع اخبار در آگاه سازی جامعه و ایجاد آرامش می‌توانند بسیار اثر گذار باشند.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل