Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال ۹۹ مربوط به دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی، پردیس خودگردان و همچنین پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان در مقطع دکترا در دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

ثبت نام در این دانشگاه در دو مرحله به ترتیب؛ پذیرش غیر حضوری (به صورت مشروط) و پذیرش حضوری (نهایی و قطعی) انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام به صورت غیر حضوری از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۵ آبان ماه تا پایان روز سه شنبه ۶ آبان ماه انجام می‌شود. در صورت عدم ثبت نام غیر حضوری عدم دریافت گواهی پذیرش ثبت نام حضوری و قطعی امکان پذیر نخواهد بود

برای ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان باید مدارک لازم را در سیستم گلستان دانشگاه بارگذاری کنند. مدارک مورد نیاز عبارت است از اصل مدرک کارشناسی ارشد که تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا ۳۰ مهرماه و معدل مقطع کارشناسی ارشد در آن قید شده باشد. اصل شناسنامه و کارت ملی، گواهی پذیرش غیر حضوری اخذ شده از سیستم جامع آموزشی گلستان دانشگاه شهید بهشتی، اصل فرم گواهی معدل اتمام تحصیلات حداکثر تا ۳۰ مهرماه که توسط دانشگاه تایید شده باشد.

حکم مرخصی یا موافقت کتبی سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل ویژه کارکنان دولت، آخرین حکم استخدامی رسمی و موافقت دانشگاه معرفی کننده ویژه سهمیه مربیان، اصل مدرک نظام وظیفه، مدرک ایثارگری خاص دانشجویان شاهد و ایثارگر از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیرحضوری است.

کد خبر 5056427 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی دوره دکتری ثبت نام دانشجویان ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش وام دانشجویی آموزش مجازی دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور دانشگاه ها آموزش پزشکی اینترنت ثبت نام دانشجویان پذیرفته شدگان ثبت نام غیر غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از مشکلات در دانشگاه فنی و حرفه ای این است که این دانشگاه در نهایت در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می کند و استخدام عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه معنا ندارد.

وی ادامه داد: البته اساتیدی را که در این دانشگاه داریم قدردانشان هستیم ولی نباید همان کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه فنی و حرفه ای هم همان را انجام دهد یا کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی هم انجام بدهند.

وزیر علوم افزود: دانشگاه ها هرکدام ماهیت و وظیفه خاص خود را دارند ما نباید همه چی را باهم قاطی کنیم باید به ماهیت هر دانشگاه توجه کنیم برای همین در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه ای از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند.

وی با اشاره به مصوبه جدید درباره جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد: دیگر قرار نیست عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه استخدام شود، چرا؟ چون وقتی عضو هیات علمی با مدرک دکتری استخدام می شود در پی این است که دانشیار و استاد تمام شود و مجبور است در دانشگاه های دیگر وقت بگذارد تا ارتقا پیدا کند.

وی افزود: مربی که در دانشگاه فنی و حرفه ای استخدام می شود باید از مسیر خود ارتقا پیدا کرده و مدارج را طی کند، بنابراین انتظاری که از استاد فنی و حرفه ای داریم مرتبط با حرفه خودش است نه انتظاری که از استاد دانشگاه تهران داریم این ها را باید احصا کرده و به قانون توجه کنیم تا در بحث های دیگر اثر گذار باشیم.

کد خبر 6086721

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد