Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر در سطح شهر تبریز ما ۳۲۰ پارک داریم که پتانسیل استفاده برای طرح‌های مطرح شده در ورزش همگانی را دارد.

وی اظهار کرد: همچنین ۲۲ سالن ورزشی، ۲ استخر، ۳۲ زمین چمن مصنوعی و بیش از ۱۵۰ مجموعه ورزشی مستقر در فضاهای باز شهرداری در اختیار شهروندان تبریز است؛ البته با وضعیتی که در حال حاضر کرونا به وجود آورده محدودیت‌هایی ایجاد شده، اما برای گسترش ورزش همگانی باید همه دستگاه‌ها با هم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به طرح «شفا» که در سطح کشور دنبال می شود، خاطر نشان کرد: طرح شفا، که مخفف شهرهای فعال ایران است که به دنبال طراحی و بازسازی شهری به سمتی است که از فعالیت‌های فیزیکی شهروندان حمایت کند.

وی در تعریف «شهر فعال» اضافه کرد: شهر فعال، شهری است که برای تمام اقشار زیرساخت، برنامه‌های مشارکت و کارهای آموزشی توسط شهرداری داشته باشد.

حمیدی گفت: این طرح با هماهنگی کمیسیون کلان‌شهرها و مشارکت محوری شهرداران اجرایی می‌شود و به سمت اخذ استانداردهای لازم در شهرها حرکت می کند و با ایجاد انگیزه برای شهرداران در تلاش است تا زیرساخت‌های توسعه فعالیت بدنی در پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه سواری و سایر رشته‌ها را توسعه دهد؛ همچنین این پروژه شهرداران را به سمت طراحی و ساخت شهر فعال تشویق می‌کند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون همگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون همگانی آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون همگانی اخبار کنکور شهر فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب یکی از پروژه‌های شاخص کشور است که موجب تحول چشمگیری در بافت فرسوده شهر تبریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد آئینی که ظهر امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌شرقی به این استان سفر و از آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهر تبریز بازدید کرد.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونت‌گاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه‌های نوسازی مردمی و پروژه‌های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدیدها اظهار کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان‌های سرآمد کشور است و می‌تواند الگویی برای سایر کلان‌شهرها محسوب شود.

وی اضافه کرد: موفقیت طرح‌های بازآفرینی شهری همچون مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به مدد همراهی و همدلی مدیران شهری و استانی امکان‌پذیر شده است.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز نیز که در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کرد در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسیر گشایی ۴۵ متری انقلاب تصریح کرد: طول مسیر گشایی یک هزار و ۸۰۰ متر بود و در مجموع ۷۵۰ ملک در این پروژه نیازمند تملک است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه مهم شهری خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شده است تا این پروژه امسال به اتمام برسد و به مسیر ایده‌لو متصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز تصریح کرد: این پروژه در حوزه منطقه ۱۰ تبریز توسط شهرداری منطقه یک تبریز در حال اجرا بوده و تاکنون یک هزار میلیارد تومان برای تملک در این پروژه هزینه شده است.

عزتی ادامه داد: پروژه بزرگ مسیر گشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می‌شود.

وی اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و نهادهای قضائی و همچنین تلاش‌های شهردار تبریز در حوزه بازآفرینی شهری اقدامات مهمی در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 747224

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی