Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 5 آبان) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی اظهار داشت: تبدیل وضعیت قراردادی و شرکتی نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای پاکروب شهرداری باید از سوی دولت هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به رسوب کالا در گمرکات افزود:‌قرار بود جلسه‌ای در مجلس برای وضعیت کرونا تشکیل شده و آخرین وضعیت این ویروس را بدانیم این در حالی است که متاسفانه در این شرایط شاهد رسوب کالا در گمرکات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: رسوب کالا از 110 هزار به 180 هزار کانتینر رسیده و مجلس باید برای برای این موضوع تیمی را تشکیل دهد این در حالی است که سویا و کنجاله موجود در گمرک حال فاسد شدن است و مرغ به کیلوی 28 هزار تومان رسیده است.

دلخوش گفت:‌شرایط استان‌های شمالی مانند استان‌های جنوبی در مصرف برق است لذا از وزارت نیرو می‌خواهم با توجه به اصلاح تعرفه گذاری صورت گرفته این موضوع را هم در دستور کارشان قرا دهند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دلخوش گفت:‌رسوب کالا در گمرک با توجه به مصوبه اخیر شورای اقتصادی سران قوا بایستی کاهش پیدا می‌کرد لذا از کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌خواهم گزارشی در این زمینه آماده کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گمرک مجلس شورای اسلامی رسوب مجلس رسوب کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از توابع اصفهان، اطلاعاتی در باره فوت یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند در درون کانتینر یک دستگاه تریلی متوقف شده در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن، یک چوپان و بیش از یکصد گوسفند همراه او، در بخش بارِ یک دستگاه تریلی جان باخته‌اند؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره این حادثه اظهار کرد: حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان در حال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

ذبیح‌الله ابراهیمی با بیان اینکه چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بوده است، افزود: هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

وی ادامه داد: ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آنها نیز جان باخته است.

ابراهیمی با اشاره به تلف شدن ۱۲۰ راس گوسفند در کانتینر تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که این حادثه بدلیل کمبود اکسیژن و گازگرفتگی رُخ داده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در باره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: چوپان، مردی حدود ۳۰ ساله و اهل استان لرستان بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در انتقال احشام بوسیله خودروهای سنگین تاکید کرد.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر شهرستان‌های غرب اصفهان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشایی گمرک مرزی افغانستان و ایران در استان نیمروز
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • گاز روستاهای سیل زده خراسان شمالی وصل شد