Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: فاکتورها و معیارها برای انتخاب نفر اول باشگاه پرسپولیس مشخص نیست و این موضوع لطمات زیادی به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس پس از رفتن مهدی رسول پناه، فردی را در قامت سرپرست یا مدیرعامل نمی‌بیند. این روزها بحث جدی در خصوص انتخاب نفر اول این باشگاه وجود دارد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تنها دو نفر عضو هیئت مدیره پرسپولیس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عبدی در خصوص مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تغییرات و جابه‌جایی فراوان در مدیریت این باشگاه باعث شده تا دردسرهای زیادی ایجاد شود. در برخی مقاطع شاهد این هستیم افرادی که سابقه ورزشی ندارند به عنوان نفر اول پرسپولیس انتخاب می‌شوند و باعث جنجال‌ها و هیجان‌های متعددی می‌گردند. یکی از بزرگ‌ترین معضلات این افراد فقدان ظرفیت مدیریت در پرسپولیس است.

وی افزود: مشخص نیست فاکتورها و معیارها برای انتخاب مدیران باشگاه پرسپولیس چیست. اهمیت جایگاه مدیریت در این باشگاه اصلاً لحاظ نمی‌شود. فردی که به عنوان نفر اول این باشگاه برگزیده می‌شود، می‌تواند یک شبه شهرت زیادی پیدا کند. بودجه مالی بالایی در اختیار او قرار می‌گیرد و مسلماً کسانی که هویت و قابلیت قرار گرفتن در چنین منصبی را ندارند، غرق می‌شوند. به نظر من تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب نفر اول باشگاه پرسپولیس بسیار حیاتی است و اشتباهات متعدد باعث شده تا اثرات مخربی در این باشگاه ایجاد شود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه اتفاقاتی که در حوزه مدیریتی سرخ‌پوشان رخ داده، باعث شده تا دردسرهای متعددی ایجاد شود. این‌طور نیست که فردی همه چیز را بداند اما هر شخصی که در سال‌های اخیر مدیریت این باشگاه بزرگ را برعهده گرفته، تصور می‌کند نشستن پشت میز یعنی اشراف و آگاهی به تمامی امور، در شرایطی که اصلاً این‌گونه نیست. بارها شده که تصمیمات گرفته شده به مانع بزرگی برخورده و ارتعاشات این برخورد، لطمات شدیدی به پرسپولیس زده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات باشگاه پرسپولیس این است که درآوردن پول بسیار دشوار است. اینکه اعلام شده خط بودجه‌ای برای این باشگاه وجود ندارد و این باشگاه باید از طریق اسپانسر حمایت شود، عملاً غیرممکن است چون نمی‌شود پول درآورد و سپس آن را به شکل دولتی خرج کرد. اگر دولت خودش درآمدزایی کند و خط بودجه برای پرسپولیس تعریف کند، بهتر می‌توان مدیریت کرد. الان نمی‌توان گفت که پرسپولیس باشگاه دولتی است یا خصوصی، چون بدهی‌های بسیار زیادی در سال‌های اخیر ایجاد شده که بدون تردید نشان‌دهنده عدم موفقیت چنین روشی است.

عبدی یادآور شد: حتی اگر فردی که تمامی فاکتورهای لازم برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را داشته باشد، قطعاً به مشکل می‌خورد چون مشکلات گذشته و روزمرگی‌های فراوان باعث شده تا شرایط در باشگاه پرسپولیس بحرانی شود. مطمئن باشید بهترین و کارآمدترین مدیر هم نهایتاً 6 ماه می‌تواند در پرسپولیس دوام بیاورد. باید نگاه شرکتی به پرسپولیس و همچنین به استقلال برداشته و به آنها به عنوان باشگاه و نه به عنوان شرکت نگریسته شود. باید افراد متخصص و کاربلد در قالب کارگروه به این باشگاه‌ها اضافه شوند تا بتوانند مشکلات را به مرور زمان حل کنند. مطمئن باشید هیچ مسکن و دارویی برای حل مشکلات این دو باشگاه در کوتاه‌مدت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در بحث خصوصی‌سازی نیز بعید می‌دانم پرسپولیس و استقلال واگذار شوند، چون امکان خصوصی‌سازی برای این دو باشگاه وجود ندارد. در واقع دل کندن از این هنجار اجتماعی برای دولت میسر نیست و نمی‌توان از طریق بورس یا فرابورس، سهام این دو باشگاه زیان‌ده را واگذار کرد چون مردم در شرایطی می‌توانند سهام سرخابی را خریداری کنند که بتوانند سود کنند و البته که بر امور نیز نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس حسین عبدی مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس باعث شده نفر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • واکاوی تقابل علم و اخلاق علمی
  • مدیر کانون هموفیلی ایران بیان کرد: وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران