Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: نقاط بحرانی و آبگرفتگی معابر در فصل باران باید رفع مشکل قرار گیرند.

امید صبری پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش باران در آبان ماه جاری، بر حضور میدانی اعضای ستاد بحران تاکید و اظهار کرد: اداره آب و فاضلاب و شهرداری شادگان باید از هم اکنون نسبت به رفع مشکلات معابر مختلف شهری که با خطر آبگرفتگی احتمالی روبرو هستند، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و آغاز موج بارندگی ها در آبان ماه ستاد بحران و دستگاه های اجرایی این شهرستان برای بارندگی های آتی در شادگان آمادگی کامل را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: بحران و حادثه، زمان و مکان مشخص ندارد و قصور در خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

صبری پور در پایان بیان کرد: مطابق پیش بینی هواشناسی، در آبان ماه جاری بارش ها خواهیم بود و دستگاه های خدمات رسان با به کارگیری تجهیزات و امکانات برای مواقع بحرانی آماده باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معابر ستاد بحران آب گرفتگی فرمانداری شادگان شهرداری شادگان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تغییر مکان تقسیم، اعزام مشمولان سربازی اصفهانی از پایانه مسافربری ترکیبی جی به سالن سرپوشیده ورزشگاه ۲۵ آبان از اردیبهشت سال جاری و رفع‌مشکل ترافیکی خیابان همدانیان خبر داد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به فراخوان مشمولان سربازی ۱۴۰۳ در محل سالن سرپوشیده ۲۵ آبان اظهار کرد: طی دو سال گذشته به دلیل حضور مشمولان وظیفه و خانواده‌هایشان در محل پایانه جی مشکلاتی برای ساکنان و شهروندان محدوده خیابان همدانیان ایجادشده بود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان این مطالبه خود را پیش از این به سامانه ۱۳۷ و نیز برنامه مردم سلام در منطقه ۴ با شهردار اصفهان مطرح کرده بودند، افزود: با تاکید شهردار اصفهان، این سازمان با ارسال مکاتبه و برگزاری جلسات مختلف با فرمانداری و نیز هماهنگی فرماندار با سایر نهادهای مرتبط، در نهایت تصمیم گرفته شد از اردیبهشت سال جاری محل اعزام مشمولان به محدوده خارج از شهر به سالن سرپوشیده ۲۵ آبان جنب ورزشگاه نقش جهان انتقال پیدا کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پیش از این محل اعزام مشمولان به مراکز آموزش، پایانه مسافربری شماره ۲ جی اصفهان بود، تصریح کرد: با توجه به تغییر مکان مربوطه، به مشمولان توصیه می‌شود طبق فراخوان و مکان تعیین شده مراجعه کنند، زیرا سال ۱۴۰۳ در پایانه مسافربری ترکیبی جی هیچگونه تقسیم و تجمع مشمولان وظیفه انجام نخواهد گرفت.

کد خبر 745645

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیلاب و آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی معابر شهرهای زاهدان و خاش
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است