Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@14:14:49 GMT

سوال روز؛ عقاب بهتر است یا بچه عقاب؟

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۲۶۲۴

سوال روز؛ عقاب بهتر است یا بچه عقاب؟

به گزارش جام جم آنلاین ، اما حالا پسر او امیر به عنوان دروازه بان یکی از ستاره های فوتبال پرتغال محسوب می شود. او که در تیم ماریتیمو بازی می کند یکی از بهترین عملکردهای ممکن را در میان سایر دروازه بانان شاغل در این لیگ معتبر اروپایی ثبت کرده است.

در همین رابطه سایت «گل پوینت» پرتغال به تمجید از گلر ایرانی پرداخت و نوشت: امیر با ثبت رکوردی غیرعادی در میان آمارها پرچم ایران را دوباره بالا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده با 7 سیو موفق رکورد جدیدی به نامش ثبت کرد به دومین گلر برتر فصل 2020-2021 از این حیث تبدیل شد.

اکنون یک سوال مطرح شده است؛ احمدرضا عابدزاده بهتر بود یا پسرش که اکنون در پرتغال ستاره است؟ شاید بسیاری بلافاصله احمدرضا را چهره برتر معرفی کنند. اما به هر حال امیر کیفیت بسیار بالایی از خود در لیگ پرتغال نشان می دهد و دروازه بان تراز اولی به شمار می رود. او اکنون 28 ساله است و برای تبدیل شدن به شماره یک ثابت تیم ملی راهی طولانی ندارد. او حتی می تواند در لیگ های معتبرتری در اروپا هم بازی کند و حتی به سطح کلاس جهانی برسد. 

بر اساس گزارش گل پوینت، امیر عابدزاده هم اکنون بهترین دروازه بان لیگ پرتغال از لحاظ آماری است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: احمدرضا عابدزاده امیر عابدزاده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد

مهدی طارمی در شب برد پورتو پاس گل داد.

طرفداری | تیم فوتبال پورتو در شب درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل کاساپیا به برتری رسید.

در چارچوب هفته سی‌ام لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو به مصاف کاساپیا رفت و به برتری 2 بر یک رسید.مهدی طارمی در این مسابقه از ابتدا در ترکیب پورتو بود و توانست گل دوم تیمش را بسازد. این بازیکن 87 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

طارمی با این پاس گل توانست تعداد پاس گل‌های خود را به عدد 5 برساند.پورتو با این برد 62 امتیازی شد تا به رده سوم بازگردد.اسپورتینگ با 77 امتیاز صدرنشین و قهرمان احتمالی لیگ پرتغال است و بنفیکا با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • جدال ادامه دار بر سر تعطیل روز شنبه یا پنج شنبه
  • شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال (فیلم)
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان